اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش تدریس فلسفه و شیمی را ممنوع کرد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - داعش تدریس فلسفه و شیمی را ممنوع کرد

گروه تروریستی داعش تدریس فلسفه و شیمی در مدارس سوریه را ممنوع  اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الخلیج، برخی منابع گفتند که گروه داعش از تدریس فلسفه و شیمی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی در استان «الرقه» در شمال سوریه جلوگیری کرد.

این منابع افزودند که مسئولان شرعی داعش بهانه ممنوعیت تدریس این دو ماده درسی را تکیه نداشتن آن‌ها به خدا دانستند.

مخالفان سوری نیز گفتند که داعش از تعدادی از مدیران و معلم‌های ابتدایی و راهنمایی در شهر الرقه برای تهیه برنامه‌ای برای اسلامی کردن مدارس این شهر به شیوه این گروه دعوت كرده است كه در یك نشست شركت كنند.

مخالفان سوری افزودند که در پی امتناع دولت سوریه از پرداخت حقوق این مدیران و معلم‌ها، داعش به آن‌ها وعده پرداخت حقوق مناسب کرده است.

مخالفان سوری تصریح کردند که قرار است اسلامی کردن مدارس به شیوه داعش پس از تهیه آن توسط کار‌شناسان دیوان آموزش در این گروه تروریستی مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد و پس از آن به مرحله عملی می‌رسد.
اخبار بین الملل - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
تدریس فلسفه 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش: تدریس شیمی و فلسفه ممنوع!


گروهک تروریستی داعش از شماری از مدیران و معلمان پایه های ابتدایی و راهنمایی خواسته که جهت به اصطلاح ˈآماده سازی دروس اسلامی برای تدریس در مدارس شهر رقه و اطراف آنˈ تشکیل جلسه دهند.

خبرگزاری ایرنا: گروهک تروریستی داعش از شماری از مدیران و معلمان پایه های ابتدایی و راهنمایی خواسته که جهت به اصطلاح ˈآماده سازی دروس اسلامی برای تدریس در مدارس شهر رقه و اطراف آنˈ تشکیل جلسه دهند.

مرکر موسوم به ˈدیدبان حقوق بشر سوریهˈ به نقل از منابع آگاه در استان رقه (در شرق سوریه) اعلام کرد که گروه تروریستی داعش به مدیران مدارس و معلمان مزبور وعده داده که حقوق مناسب به آنان پرداخت می نماید.

این گروه تروریستی تأکید کرده است که شیوه های آموزشی از سوی متخصصان ˈاداره امور پرورشیˈ داعش، مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و سپس تایید خواهد شد.

همچنین شماری از ˈمفتی هایˈ این گروهک تروریستی خواستار جلوگیری از تدریس شیمی و فلسفه در مدارس سوریه شدند.

داعش برخی از مراکز آموزشی استان رقه را به منظور جلوگیری از تدریس شیوه های آموزشی قدیم بسته است.