اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش از چه راهی تروریست صادر می‌کند؟



اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش

 تروریستی داعش از شبکه‌های قاچاق انسان در اندونزی استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار این خبر، نوشت: سوناد عثمان، رئیس سازمان مبارزه با تروریسم اندونزی در مصاحبه با شبکه خبری ABC استرالیا از همکاری میان شبکه‌های قاچاق انسان و گروه تروریستی داعش برای آوردن تروریست‌ها به داخل اندونزی پرده برداشت.

رئیس سازمان مبارزه با تروریسم اندونزی گفت: براساس اطلاعات ما داعش در نظر دارد تعداد بسیاری از تروریست‌های خود را به کمک قاچاقچیان انسان از طریق مالزی به اندونزی وارد کند.

وی از شهر «پوسو» واقع در سولاویسی مرکزی بعنوان مقصد اصلی تروریست‌ها نام برد و افزود: ما هم تحرکات اتباع خارجی در اندونزی را زیر نظر داریم و هم مراقب فعالیت‌های اتباع اندونزیایی تازه بازگشته از عراق و سوریه هستیم. تاکنون 52 نفر از اتباع اندونزی که به داعش پیوسته بودند، کشته شده‌اند.


  اخبار بین الملل -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
تروریست چینی هم به بازار سوریه صادر شد..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دبیر کل حزب الله بیانیه صادر کرد: پاسخ تند سید حسن نصر الله به تروریست ها



واکنش حسن نصرالله به انفجارهای بیروت

دبیر کل حزب الله بیانیه صادر کرد:
پاسخ قاطعانه سید حسن نصر الله به تروریست ها

پس از انفجارهای مهیب ظهر امروز در بیروت که سفارت ایران هدف حمله تروریست های القاعده قرار گرفته بود، همگان منتظر بودند تا واکنش سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان را به این واقعه ببینند.

 پس از انفجارهای مهیب ظهر امروز در بیروت که سفارت ایران هدف حمله تروریست های القاعده قرار گرفته بود، همگان منتظر بودند تا واکنش سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان را به این واقعه ببینند.

به گزارش خرداد به نقل از حزب الله لبنان، دبیر کل این گروه جهادی لحظاتی پیش طی بیاینیه ای شدید الحن خطاب به تروریست ها خاطر نشان کرده که وی و یارانش از پای نخواهند نشست و اگر قرار باشد جنگی رخ بدهد و دشمن آغاز گرش باشد این آنها هستند که تمام کننده جنگ خواهند بود.

خرداد ترجمه بیانیه حماسی سید حسن نصر الله را که به زبان عربی در پایگاه اینترنتی این تشکل نظامی، سیاسی انتشار یافته، بازتاب می دهد:

بنده به شما می گویم یکی از واکنشهای ما به چنین انفجارهایی، بازهم با روشنی تمام این است: که اگر 100 رزمنده در سوریه داشته ایم می شود 200 نفر اگر 1000 نفر داشته ایم می شود 2000 نفر. اگر 10000 نفر داشته ایم می شود 20000 هزار نفر.

شما در اشتباهید؛ دارید راه را اشتباه می روید، اگر لازم باشد من و همه ی حزب الله برای جنگ با این تروریست های تکفیری به سوریه برویم به این کشور خواهیم رفت.

به خاطر سوریه و ملتش ؛ لبنان و ملت اش؛ به خاطر همه مسلمانان و مسیحیان لبنان (که سرشان را زیر برف کرده اند)؛ بخاطر فلسطین و قدس و بخاطر قضیه اساسی به این کشور رفتیم.

به همین خاطر کسی خیال نکند اگر جنگی را با ما شروع کرد، اوست که نتیجه آن را مشخص می کند ما هستیم که نتیجه و زمان پایان آن را مشخص می کنیم.

/خردادنیوز