اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دادگاه قاتل 2 هزار فرانسوی



«در حالی که گمان می‌رود ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر را کشته باشد، تاکنون ۳۵۰ نفر با شکایت از مدیر این شرکت، از او درخواست پرداخت خسارت کرده‌اند.»

 

داروی ضد اشتهای مدیاتور,داروی ضد اشتها

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت یورو نیوز؛ یک سال و نیم از رسوایی یک داروی کشنده در فرانسه می گذرد، دادگاه می خواهد به شکایات رسیدگی کند.

یک سال و نیم پس از آشکار شدن رسوایی مربوط به داروی ضد اشتهای "مدیاتور" در فرانسه، اولین دادگاه این پرونده که آزمایشگاه های متعلق به ژاک سرویه را هدف قرار می‌دهد، در شهر نانتر در حومه پاریس، تشکیل جلسه می‌دهد.

 

مارتین وردیه، وکیل مدافع قربانیان با اشاره به تحقیقات علمی که در سال 2000 در این زمینه صورت گرفته می‌گوید: «تحقیقات مربوط به عوارض ناخواسته این دارو نشان می‌دهد که مصرف کنندگان آن دچار عارضه گرفتگی قلب می‌شوند. عارضه‌ای که هم اکنون قربانیان از آن رنج می‌برند.»

 

در حالی که گمان می‌رود این دارو عامل مرگ 500 تا 2000 نفر باشد، تاکنون 350 نفر یا شکایت از ژاک سرویه، مدیر این شرکت، از او در خواست پرداخت خسارت کرده‌اند.

عاملان تولید و پخش این دارو ممکن است به 4 سال حبس، بین 37 تا 150 هزار یورو جریمه و ممنوعیت از کار محکوم شوند./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
دادگاه قاتل میدان کاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل به خاطر 4 هزار تومان مواد مخدر/ قاتل در دادگاه:قصد کشتن نداشتم،عصبی شدم



پسر جوانی که در معامله 4 هزار تومانی مواد مخدر دوستش را کشته بود روز گذشته در مقابل هیات قضایی دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل اسفند سال 93 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه در پاکدشت به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که پسر جوانی با ضربه چاقو به قتل رسیده است، بنابراین تحقیقات در این خصوص آغاز شد و ماموران پلیس متوجه شدند که مقتول روز حادثه با یکی از دوستانش قرار ملاقات داشته است. به همین دلیل پسر جوان شناسایی و دستگیر شد.

وی در بازجویی ها با اعتراف به این قتل به ماموران گفت: مقتول یکی از دوستانم بود. او روز حادثه با من تماس گرفت و گفت که به اندازه 4 هزار تومان برایش مواد مخدر ببرم. من هم برایش بردم ولی او پولی به من نداد، سر همین موضوع با او درگیر شدم و او هم چاقو کشید. من هم برای دفاع از خودم چاقویش را گرفتم و ضربه ای به او زدم و فرار کردم.

با اعتراف این پسر پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

روز گذشته متهم در مقابل هیات قضایی قرار گرفت و از خود دفاع کرد. وی به قضات گفت: باور کنید قصد کشتن نداشتم و در یک لحظه عصبی شدم و می خواستم از خودم دفاع کنم.

با اعترافات این پسر هیات قضایی وارد شور شدند تا حکم خود را در مورد این پرونده صادر کنند.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران