اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی پدر پس از قتل دوقلوها / عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبارحوادث - خودکشی پدر پس از قتل دوقلوها

مردی ساعاتی بعد از طلاق، دو فرزند خود را کشت و به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش شرق این مرد 35‌ساله که حسن نام داشت از مدت‌ها قبل با همسر خود اختلاف داشت تا اینکه آنها با وجود داشتن دو پسر چهار‌ساله تصمیم گرفتند از هم جدا شوند. زن و شوهر جوان صبح روز دوشنبه به دادگاه خانواده رفتند و حکم طلاق توافقی را دریافت کردند. همچنین دادگاه حضانت دوقلوها را به دلیل سن‌شان به مادر سپرد اما حسن بعد از خروج از دادگاه از همسر خود خواست اجازه بدهد بچه‌ها چندساعتی را نزد او باشند.

به این ترتیب مرد جوان همراه دو پسرش راهی خانه شد تا اینکه مادر دوقلوها ساعت دو بعدازظهر با شوهر سابقش تماس گرفت و از او خواست بچه‌ها را نزد وی ببرد. حسن فرصت خواست تا کمی بیشتر فرزندانش نزد او بمانند.  زن جوان دو ساعت بعد دوباره با حسن تماس گرفت و این بار مرد مدعی شد دو کودک خواب هستند. این تماس دوساعت بعد تکرار شد و این‌بار حسن گفت مشغول بازی با دوقلوهاست و خودش بعد از پایان بازی تماس خواهد گرفت.

 سرانجام مادر دوقلوها ساعت 19:30 با منزل حسن تماس گرفت اما چون کسی تلفن را جواب نداد در حالی‌که نگران شده بود همراه پدرش به خانه وی رفت او هر چه زنگ زد کسی در را باز نکرد به همین دلیل تصمیم گرفت با استفاده از کلید یدک وارد خانه شود اما متوجه شد در از داخل قفل و کلید پشت آن است. زن جوان که به‌شدت نگران شده بود در تماس با پلیس موضوع را اطلاع داد.

 

دقایقی بعد ماموران خود را به محل حادثه رساندند و وقتی در را شکستند خود را در برابر جنازه حلق‌آویزشده حسن دیدند. این مرد با شکستن پنجره خودش را از نرده آویزان کرده بود البته روی گردنش نیز آثار ضربات چاقو وجود داشت که نشان می‌داد وی ابتدا سعی کرده با چاقو به زندگی خودش پایان بدهد و وقتی موفق به این کار نشده شیوه‌ای دیگر را انتخاب کرده است.

ماموران در ادامه به جست‌وجو در خانه پرداختند و اجساد دو پسربچه را در حمام پیدا کردند و مشخص شد حسن آنها را در لگن آب خفه کرده است.  کارآگاهان جنایی بعد از اطلاع از این جنایت خود را به محل حادثه رساندند تا تحقیقات بیشتری را انجام بدهند. آنها در صحنه جرم دستنوشته‌ای را پیدا کردند که ظاهرا حسن خطاب به همسرش نوشته و در آن آمده بود: «دلم از دست تو خون است. این بچه‌ها را می‌کشم تا زیر دست تو بزرگ نشوند.»

کارآگاهان در ادامه به بررسی وضعیت روانی متهم پرداختند و فهمیدند این مرد شغل آزاد داشت و به مواد مخدر معتاد نبود اما از مدتی قبل داروی ضدافسردگی مصرف می‌کرد.  بنابر این گزارش تحقیقات در این رابطه ادامه دارد. در همین حال دیروز مردی معتاد به شیشه در جنوب تهران همسر و فرزند هفت ساله خود را کشت و سپس به زندگی‌اش پایان داد.
 اخبار حوادث -  روزنامه شرق
 


ویدیو مرتبط :
رقص دوقلوها با گیتار پدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهم پدر دخترش را به شخصیت کارتنی تبدیل کرد/ قتل دختر یک ساله با کوبیدن به دیوار+ عکس



یک مرد روانی اهل مکزیک ، بعد از دعوای خشونت آمیز با همسرش و توهمی که ناشی از مواد مخدر و مشروبات الکی بوجود آمده بود ، دختر 1 ساله همسرش را مانند یک شخصیت کارتونی قاتل تصور کرد که می خواهد او را بکشد، سپس این دختر کوچک بیگناه را تا حدی مورد ضرب و شتم قرار داد تا اینکه به طرز وحشتناکی جان سپرد....

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  مردی روانی با نام " دیوید باسیلیو کوا"  بعد از یک دعوای وحشیانه با همسرش که ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی بود، دختر 1 ساله همسرش را از ناحیه گردن بلند کرد و پس از چندین بار پرتاب کردن او به سمت دیوار ، به طور مکرر با مشت هایش به شکم کودک بی گناه کوبید.
 
این دختر 1 ساله ، با نام " ماریا" در اثر شدت جراحات ناشی از این حمله وحشیانه مرد، اما " کوا" به پزشکان گفته بود که "ماریا" از پله های خانه به پایین افتاده و مرده است.
 
پزشکان که به  " کوا" مشکوک شده بودند با پلیس تماس گرفتند و بعد از چند روز بازجویی سرانجام با اقرار " کوا" حقیقت وحشتناک این حادثه افشا شد.
 
یک سخنگو از پلیس مکزیکو می گوید: از شدت جراحات  کودک 1 ساله مشخص بود که این صدمات در اثر یک حادثه بوجود نیامده  و پیامد یک ضرب و شتم وحشیانه است.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 
او افزود: زمانی که پلیس از مادر و ناپدری " ماریا" 1 ساله بازجویی به عمل آوردند، آنها ابتدا انکارکردند اما سرانجام " کوا"  مجبور شد به کشتن دختر همسرش اقرار کند. " کوا" گفت که بعد از یک دعوای خشن با همسرش در حال تماشای تلویزیون بود، اما به دلیل توهمات ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی دختر 1 ساله همسرش را مانند شخصیت شیطانی وقاتل یک کارتون معروف، تصور کرد که  قصد دارد به او حمله کند .
 
" کوا " بیان کرد که او بعد از تصور " ماریا" 1 ساله به عنوان یک قاتل کارتونی میخواست تا از خودش دفاع کند و  قصد کشتن او را نداشت. " کوا" گفت که او در حال طبیعی خود نبود و  نمی فهمید چه کاری انجام می دهد.
 
همسر " کوا" و مادر قربانی 1 ساله ،به نام " لورنا آگویلار" 19 ساله به پلیس گفت که همسرش همیشه از توجهی که او به دخترش داشت ، حسادت می کرد.
 
خانم " آگویلار" بیان کرد: " کوا" در روز کشتن دخترم، به من حمله کرد و مرا از خانه بیرون انداخت.زمانی که به خانه بازگشتم و جسد دختر بی گناهم را درروی زمین دیدم، او مرا با چاقو تهدید کرد که به پلیس بگویم " ماریا" از پله های خانه افتاده و پس از آن مرده است.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 
عموی خانم " آگویلار" به رسانه های محلی گفت: " لورنا" نمی توانست به پلیس حقیقت را بگوید او توسط همسر روانی و معتادش با چاقو تهدید شده و ترسیده بود. " کوا" همیشه با " لورنا" بدرفتاری می کرد."کوا" مردی وحشی و روان پریش است و تنها او مسئول مرگ " ماریا"ی کوچک است.
 
او افزود: ما از پلیس برای آزادی برادر زاده ام " لورنا" از زندان درخواست داده ایم.چرا که او درقتل دخترش بی گناه است و پس از مرگ تنها دخترش از افسردگی رنج می برد.
 
محاکمه این قاتل روان پریش " کوا" همچنان ادامه دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران