اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی محقق معروف بخاطر ابتلا همسرش به سرطان+تصاویر



پروفسور الن کلارک برای همدردی با همسرش با سر و وضع خاصی رفت و آمد می‌کرد که سر انجام با همان‌ها خود را به دار آویخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای پروفسور کلارک 52 ساله از زمانی که همسرش مبتلا به سرطان شد لباس‌های خاصی می‌پوشید که باعث تعجب همگان شده بود. او از روزی که متوجه شرایط همسرش شد لباس‌های لاستیکی خاصی به تن می‌کرد.

 اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


به گزارش دیلی‌میل روزی که آقای کلارک سگش را برای پیاده روی برده بود، دیگر به منزل بازنگشت. خانوادۀ او که بسیار نگران شده بودند به همراه پلیس و همسایگان به دنبال او گشتند.

 اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


آقای کلارک در حالی که خود را با همان لباس‌ها ی لاستیکی دار زده بود پیدا شد اما جنازه‌اش پس از مدتی روی زمین افتاده بود. پس از بررسی دقیق محل، پلیس اعلام کرد نشانه‌ای از وقوع قتل در میان نبوده و به احتمال زیاد پرفسور خودکشی کرده‌است.

او که همسرش را بسیار دوست می‌داشت نمی‌توانست شرایطی که همسرش با آن مواجه بود را تحمل کند به همین دلیل به زندگی خود پایان داد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
زنگ خطر ابتلا به سرطان در یزد و ابتلای سالانه 1500 نفر به سرطان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگری که بخاطر رابطه نامشروع خودکشی کرد! + تصاویر



این بازیگر مکزیکی الاصل هالیوود 13 دسامبر سال 1908 در مکزیک متولد شد، او اولین بار در سن 19 سالگی با بازی در فیلم «گائوچو» ساخته «داگلاس فیربانکز»، وارد عرصه سینما شد.

 

خودکشی بازیگر,خودکشی بازیگر مکزیکی

 

پدر ولز یک نظامی بود و به شدت با ورود او به هالیوود مخالف بود، به همین دلیل او همواره از برای بازی در فیلم‌هایش، نام خانوادگی مادرش استفاده می‌کرد. یک سال بعد وی از سوی موسسه «ومپاس بیبی استار» (WAMPAS BABAY STAR) به عنوان یکی از 13 بازیگر زن جوان برگزیده سال انتخاب شد.

 

این کمپانی بازیگران جوان و زیبا را هرساله مورد تقدیر قرار می‌داد که یکی از علل پیشرفت بازیگران در آینده به شمار می‌آمد. این کمپانی در سال 1934 به دلیل انتقادهای فراوانی که بدان می‌شد منحل شد.

 

«ولز»، از آن پس به سرعت پله‌های شهرت را پیمود، ولی علی‌رغم زندگی حرفه‌ای موفقی که داشت، در زندگی شخصی‌اش چندان موفق نبود، آنچنان که تنها طی مدت زمانی کوتاه چندین ازدواج ناموفق داشت.

 

خودکشی بازیگر,خودکشی بازیگر مکزیکی

 

او در سن 36 سالگی در اواسط دهه 40 با بازیگری جوان به نام «هارالد مارش»، رابطه غیراخلاقی برقرار کرد ولی کمی بعد او که تمایلات مذهبی کاتولیکی داشت، شرمگین از روابط غیراخلاقی خود و فرزند نامشروعش، دست به خودکشی زد و این نامه را از خود به جا گذاشت: خطاب به هارالد، خداوند من و تو را ببخشد ولی من ترجیح می‌دهم که پیش از آنکه فرزندم را با شرمندگی به دنیا آورم و یا به زندگی او پایان دهم، خودم را بکشم!/جام نیوز