اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی عروس خانم بخاطر ستاره فوتبال (+عکس)



این عروس خانم که به بازیکن فوتبال به شدت علاقه مند شده بود، مراسم عروسی‌اش را به هم زد و حتی بخاطر او خودکشی کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مای الکساندر 24 ساله اهل ویک‌فیلد، به بازیکن بلژیکی  آنقدر علاقه مند شد که مراسم عروسی‌اش را به هم زد. او در حالی که مشغول بازی وی بود به او دلبست.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این طرفدار منچستر یونایتدی عاشق ادنان بلجن شد. او چنان به فکر کردن در مورد پرداخت که حتی اسمی هم برای کودکانش انتخاب کرد.

او نامه‌ای هم به ادنان نوشت و در آن ذکر کرد که چنان شیفته وی است که اگر به او نرسد خود را خواهد کشت. نامزد این خانم وی را در حالی که رگ دستانش را زده بود یافت با نیروهای امداد تماس گرفت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این خانم تا کنون 200 نامه برای او فرستاده و در شبکه‌های اجتماعی به او ابراز علاقه می‌کند و در روی تمام مطالبی که ادنان به اشتراک می‌گذارد نظر می دهد. او برای این مشکلش در بیمارستان روانی بستری شد و 9 هفته دارو مصرف کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 


ویدیو مرتبط :
عکس های جلسایی جایزه کانال ستاره خانم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب یک عروس خانم! +عکس



اقدام عجیب یک عروس! (عکس)

این عروس خانم 28 ساله ساکن لندن روز عروسی اش تصمیم گرفت مسافت خانه تا کلیسا را با یک اتوبوس عمومی طی کند و با این کار همه مسافران این اتوبوس را شوکه کرد. در حالی که همه عروس ها دوست دارند با کالاسکه های سفید به کلیسا رفته و لحظه های رومانتیکی خلق کنند خانم جنی کلوکو این فاصله را با وسیله نقلیه عمومی طی کرد.

 

 

  ساقدوش,عروس,عروسی در لندن,اخبار جالب

 

  ساقدوش,عروس,عروسی در لندن,اخبار جالب

 

او به همراه دو ساقدوش خود سوار بر اتوبوس در میان بهت و حیرت مسافران حاضر به کلیسا رفت. این دختر خانم خوش ذوق میگوید: دوست داشتم در روز عروسی ام کار متفاوتی انجام دهم. در اوکراین رسم بر این است که عروس مسافتی را پیاده طی کند تا کسانی که به مراسم دعوت نشده اند هم بتوانند او را ببینند. با الهام از این مسئله من تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.

 

 

  ساقدوش,عروس,عروسی در لندن,اخبار جالب

 

  ساقدوش,عروس,عروسی در لندن,اخبار جالب

 

او اضافه می کند جالب است که حتی یک نفر هم صندلی اش را به این عروس خانم تعارف نکرده است و او مجبور شده است همه راه را بایستد.

منبع: ایران ناز