اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی دختر دانشجو راز رابطه پنهانی را فاش کرد



 


خودکشی دختر جوان راز رابطه پنهانی او را با همکارش فاش کرد و این مرد به شلاق و تبعید محکوم شد.

این پرونده در پی مرگ دختری 22‌ساله به نام مونا که دانشجوی سال آخر رشته رایانه بود، به جریان افتاد و مادر وی ابتدا همکار دخترش به نام محمود را به عنوان قاتل معرفی کرد. این زن در شکایتش گفت: «روز حادثه دخترم از خانه بیرون رفت. نیم ساعت بعد از بازگشت به شدت بدحال شد و من سریع او را به بیمارستان رساندم، اما او فوت شد و پزشکان گفتند مونا قرص برنج مصرف کرده است. بعد از مرگ دخترم من تلفن همراه او را بررسی کردم و در آن تعداد زیادی عکس از پسری جوان که در بنگاه معاملات املاک همکار دخترم بود، پیدا کردم. بعد از آن یکی از دوستان مونا به خانه‌مان آمد. او نامه‌ای را با دست‌خط دخترم نشانم داد و گفت مونا از او خواسته است عکسی را که لای یکی از کتاب‌هایش دارد، بردارد، اما من کتاب را به آن دختر ندادم و بعد از رفتن او خودم سراغ عکس رفتم و دیدم باز هم تصویری از محمود لای کتاب است.»

این زن ادامه داد: «با اینکه شوهرم فوت شده است، دخترم هیچ مشکل روحی نداشت و روابط ما بسیار خوب بود بنابراین دلیلی ندارد مونا خودکشی کرده باشد و من فکر می‌کنم شخصی که به احتمال زیاد محمود است قرص برنج را به زور به دخترم خورانده است.»

پس از طرح این شکایت نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی استعلام شد. در این نظریه آمده بود مونا بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان باخته اما آثاری در بدن وی یافت شده است که نشان می‌دهد او ساعاتی قبل از مرگ رابطه جنسی داشته ضمن اینکه کبودی‌هایی در قسمت کف و مچ پای او مشهود است و خراشیدگی‌هایی هم روی صورتش دیده می‌شود. این نظریه بر ابهام‌های مرگ دختر دانشجو افزود و باعث شد محمود به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار بگیرد.

او اتهام قتل را تکذیب کرد و گفت: «من رابطه‌ای با مونا نداشتم و در خودکشی او هم بی‌تقصیر هستم.»

در نهایت محمود به خاطر نبود مدارک از اتهام قتل عمدی تبرئه اما پرونده وی به اتهام تجاوز به عنف به متوفی و همچنین ترغیب او به خودکشی به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد.

در جلسه محاکمه‌ای که روز گذشته در این خصوص تشکیل شد، مادر مونا اعلام کرد خواستار مجازات محمود است اما متهم باز هم خودش را بی‌گناه خواند و گفت: «مونا چون پدر نداشت، بعضی کارهایش را به من می‌گفت و من هم کمکش می‌کردم چون دلم برای او می‌سوخت آن عکس‌هایی هم که از من در گوشی موبایل او پیدا شده، تصاویری است که مونا خودش گرفته. او هر کجا که می‌رفتیم از من عکس می‌گرفت، حتی یک‌بار که به شمال رفته بودم، دنبالم آمد و در آنجا هم چند عکس از من گرفت. من هیچ رابطه‌ای با این دختر نداشتم و در مرگ او هم بی‌تقصیر هستم.»

در ادامه جلسه دادگاه وکیل متهم خطاب به قضات گفت: «طبق قانون خودکشی جرم محسوب نمی‌شود بنابراین جرمی هم تحت عنوان معاونت در خودکشی وجود ندارد بنابراین موکلم بی‌گناه است و خواستار تبرئه او هستم.»

در پایان این جلسه هیات قضات وارد شور شدند و چون مدرکی که دال بر تجاوز محمود به دختر دانشجو باشد وجود نداشت این پسر را به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند.... / روزنامه شرق


ویدیو مرتبط :
عاقبت رابطه پنهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط مرگبار راز رابطه پنهانی را فاش كرد


سقوط مرگبار زنی جوان از طبقه نهم یك ساختمان راز رابطه پنهانی او را با مدیرعامل شركت محل كارش فاش كرد.

سقوط مرگبار زنی جوان از طبقه نهم یك ساختمان راز رابطه پنهانی او را با مدیرعامل شركت محل كارش فاش كرد.

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته ماموران پلیس از سقوط مرگبار زنی از طبقه نهم یك مجتمع صد واحدی در جنوب تهران مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند، در برابر پیكر خون‌آلود زن 27ساله به نام سمیه قرار گرفتند و به پرس‌و‌جو از شوهر او پرداختند. این مرد كه از حادثه رخ‌داده، شوكه شده بود، به كارآگاهان گفت: «امشب من با یكی از دوستانم قرار ملاقات داشتم اما كاری برایم پیش آمد و زودتر به خانه آمدم هرچه زنگ زدم سمیه در را باز نكرد، ولی من مطمئن بودم او در منزل است.

نگران شدم و به پدرزنم تلفن زدم تا او خودش را برساند، در همین حال كه در انتظار بودم یكدفعه متوجه شدم سمیه از تراس به پایین پرت شد.»در حالی كه علت سقوط مرگبار معلوم نبود، ساعت شش صبح روز جمعه ساكنان آپارتمانی كه در طبقه زیرین خانه سمیه قرار داشتند، در تماس با پلیس مورد مشكوكی را گزارش دادند و ماموران را به آنجا كشاندند. مرد صاحب‌خانه به ماموران گفت صبح زود وقتی از خواب بیدار شدم، دیدم مرد غریبه‌ای از پشت كولرمان كه در بالكن است، بیرون آمد و بعد از شكستن قفل در خانه فرار كرد.»

از آنجا كه احتمال داشت حضور مرد غریبه با سقوط سمیه در ارتباط باشد، ماموران به چهره‌نگاری از فرد ناشناس پرداختند و همسر متوفی بلافاصله او را شناسایی كرد و گفت این مرد مدیرعامل شركتی است كه سمیه به عنوان حسابدار در آنجا كار می‌كرد. كارآگاهان پس از به دست‌آوردن این سرنخ به تحقیق برای یافتن مدیرعامل فراری پرداختند و او را در منطقه كن دستگیر كردند. متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، با اعتراف به داشتن رابطه پنهانی با سمیه راز سقوط این زن را فاش كرد. او گفت: «سمیه حدود یك سال بود كه در شركت من كار می‌كرد. او همیشه می‌گفت با شوهرش اختلاف دارد و می‌خواهد طلاق بگیرد.

من هم از همسرم جدا شده‌ام و قرار بود به زودی با سمیه ازدواج كنم. رابطه پنهانی ما مدتی ادامه داشت تا اینكه سمیه شب حادثه گفت در خانه تنهاست، من هم برای تعمیر رایانه او به منزلش رفتم اما شوهر سمیه یكدفعه از راه رسید ما خیلی ترسیده بودیم و قرار شد از تراس فرار كنیم برای همین با پارچه طنابی درست كردیم و اول من از طبقه نهم به تراس طبقه هشتم رفتم و آنجا مخفی شدم اما سمیه وقتی می‌خواست پایین بیاید، ناگهان سقوط كرد.»این متهم كه مردی سابقه‌دار است، درباره علت زندانی شدنش در نوجوانی نیز گفت: «من آن‌ موقع عاشق پیكان بودم، اما برای خرید ماشین پول نداشتم به همین خاطر با كمك یكی از دوستانم نقشه كشیدم تا از خانه خاله‌ام سرقت كنم و با پول آن پیكان بخرم اما موقع سرقت مادربزرگم خانه خاله‌ام بود.

او ما را دید و دوستم برای اینكه لو نرویم، او را كشت بعد از آن به خاطر معاونت در قتل و سرقت به هشت سال زندان محكوم شدم و سه سال در كانون اصلاح و تربیت بودم بعد هم عفو و آزاد شدم.»متهم ادامه داد: «من از طریق كانون به شهرداری معرفی شدم و مدتی را در آنجا كار می‌كردم و همانجا با همسرم كه چهار سال از من بزرگ‌تر بود، آشنا شدم و ازدواج كردم و حالا یك پسر شش‌ساله دارم.»بنا بر این گزارش متهم اكنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: شرق