اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودمان شهریه کلاسهای آمادگی فراگیر را افزایش می دهیم/ پیام نور هماهنگ نیست



انتقاد از دانشگاه پیام نور,افزایش شهریه دوره های آمادگی فراگیر,دوره های فراگیر پیام نور

رئیس مرکز آموزشهای عالی آزاد:

خودمان شهریه کلاسهای آمادگی فراگیر را افزایش می دهیم/ پیام نور هماهنگ نیست

رئیس مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص، تاکید کرد: در صورتیکه دانشگاه پیام نور شهریه دوره های آمادگی فراگیر را تعیین نکند مرکز آموزش های عالی با 5 درصد افزایش شهریه، نرخ ثبت نام را راساً به موسسات مجاز برگزار کننده این دوره ها اعلام خواهد کرد.

علی معصومیان در گفتگو با  مهر، درباره برگزاری دوره های فراگیر توسط موسسات آموزش عالی مجاز، گفت: تمام موسسات آموزش عالی که مجوز فعالیت دریافت کرده اند فعلاً اجازه ثبت نام و دریافت شهریه از متقاضیان شرکت کننده در دوره های فراگیر پیام نور به منظور پذیرش در سال تحصیلی آینده را ندارند.

 

وی ادامه داد: این دسته از موسسات در حال حاضر مجوز تبلیغات و پیش ثبت نام دارند و تا مشخص نشدن زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور، اجازه فعالیت دیگری ندارند.

 

رئیس مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص درباره میزان شهریه ای که موسسات مجاز باید از متقاضیان دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور دریافت کنند، گفت: رقم شهریه هنوز اعلام نشده و منتظر تعیین این میزان از سوی دانشگاه پیام نور هستیم، در صورتیکه دانشگاه پیام نور این شهریه را تعیین نکند مرکز آموزش های عالی با 5 درصد افزایش شهریه، نرخ ثبت نام را راساً به موسسات مجاز اعلام خواهد کرد.

 

معصومیان با یک انتقاد از دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مدام در اعلام زمان ثبت نام ناهماهنگ عمل می کند، از سوی دیگر تا عدم اعلام زمان ثبت نام در کنکور فراگیر، موسسات آموزش عالی مجاز به ثبت نام نهایی نیستند. پس از مدتها انتظار از سوی موسسات، دانشگاه پیام نور ناگهان زمان ثبت نام را اعلام می کند و در این زمینه با مرکز آموزش های عالی آزاد هماهنگ نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: لازم است دانشگاه پیام نور زمان ثبت نام را به مرکز آموزشهای عالی آزاد اعلام کند تا داوطلبان برای ثبت نام در موسسات و آمادگی شرکت در کنکور زمان کافی داشته باشند./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
علت افزایش شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش 15 درصدی شهریه دوره‌های رسمی پیام‌نور/کاهش شهریه دوره فراگیر



افزایش شهریه دوره‌های رسمی پیام‌نور,کاهش شهریه دوره فراگیر,شهریه‌دانشگاه پیام نور
افزایش 15 درصدی شهریه دوره‌های رسمی پیام‌نور/کاهش شهریه دوره فراگیر

معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور با اشاره به سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌دانشگاه پیام نور، از افزایش 15 درصدی شهریه دوره‌های رسمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرشاد ابراهیم‌پور با اشاره به کاهش شهریه دوره‌های فراگیر، گفت: بر اساس مصوبات هیات‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ حدود 15 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: با این حال در سال 92 اتفاقی در سیستم شهریه‌های دانشگاه پیام‌نور افتاد و طبق این اتفاق شهریه‌های متغیر دوره‌های فراگیر، رسمی، ورودی‌های قدیم و ورودی‌های سال‌های قبل یکسان شد.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: طبق یکسان‌سازی شهریه‌های همه دوره‌های پیام‌نور در سال 92، به دلیل افزایش 20 درصدی شهریه‌ دوره‌های فراگیر در سال گذشته، شهریه دانشجویان این دوره با کاهش رو‌به‌رو‌ می‌شود.
وی همچنین تاکید کرد: با این حال دانشجویان دوره‌های رسمی با افزایش شهریه‌ای معادل 15 درصد رو‌به‌رو می‌شوند که این شهریه‌ها برای ثبت‌نام سال تحصیلی جدید دانشجویان اعمال خواهد شد.

ایسنا