اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودزنی برای محكوم كردن همسر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خودزنی برای محكوم كردن همسر

یك مرد فرانسوی با چاقو خود را مجروح كرد تا همسرش را متهم به خشونت های خانوادگی كند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازلودوفین، یك مرد 32 ساله ساكن شهر بورگوان-ژالیو در منطقه ایسر فرانسه كه ساعد و بازویش بر اثر ضربات چاقو مجروح شده بود با ماموران پلیس تماس گرفت.

پس از رسیدن ماموران پلیس مرد به آنها گفت كه همسرش با ضربات چاقو او را مجروح كرده است.

همسر وی آثار كبودی ناشی از فشردن گلویش را به ماموران نشان داده و تاكید كرد كه  شوهرش برای متهم جلوه دادن وی دست به خودزنی كرده است.

پزشك قانونی با بررسی آثار جراحت مرد تایید كرد كه وی اقدام به خودزنی كرده است. هم اكنون شوهر كه ابتدا خود را قربانی جلوه داده بود به اتهام خشونت های خانوادگی بازداشت شده است./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
محكوم كردن رئیس جمهور اسرائیل توسط اردوغان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشد مجازات برای قتل همسر و فرزند/ خودزنی در محاصره پلیس



اشد مجازات برای قتل همسر و فرزند/ خودزنی در محاصره پلیس

مرد جنایتکار که پس از قتل همسر و پسرش به مالزی گریخته بود، با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص و 10 سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، متهم که مهدی نام دارد شامگاه پنجشنبه 12 اردیبهشت 87 همسر 25 ساله خود به نام الهام و کودک 2 ساله اش به نام عرشیا را به قتل رساند و از خانه شان واقع در خیابان رباط کریم تهران گریخت. اجساد قربانیان صبح روز بعد کشف و تحقیقات برای دستگیری مهدی آغاز شد.

در حالی که شواهد نشان می داد مهدی به خارج از کشور گریخته است، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی طی دستوری از اینترپل خواست قاتل فراری را شناسایی و دستگیر کند.

یک هفته بعد از این ماجرا مهدی در حالی که به خانه اش باز گشته بود از سوی ماموران پلیس محاصره شد. وی سعی کرد با گروگان گرفتن پسر خاله اش که آن زمان در منزل متهم بود راه فرار خود را باز کند ولی وقتی موفق به این کار نشد اقدام به خودزنی کرد و ماموران او را به بیمارستان منتقل کردند.

در ادامه متهم تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل همسر و پسرش اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم هفته گذشته پای میز محاکمه قرار گرفت.

در این جلسه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به مهدی از او خواست تا به دفاع از خود بپردازد که متهم اظهار داشت: من با همسر و فرزندم رابطه خوبی داشتم. همسرم کارمند فرودگاه مهرآباد بود و من در یک شرکت موتورسازی کار می کردم. شب حادثه من و الهام بر سر محل کار من با هم درگیر شدیم. او مخالف کار کردن من در این شرکت بود. وقتی درگیری بالا گرفت جلوی دهان او را گرفتم تا سروصدا نکند اما دقایقی بعد متوجه مرگ او شدم. دو ساعت بالای سر جنازه گریه کردم بعد هم برای اینکه پسرم بی پدر و مادر بزرگ نشود او را هم خفه کردم. صبح روز بعد به مالزی رفته و مدتی آنجا بودم. اما خیلی زود پولهایم تمام شد و مجبور به بازگشت شدم که ماموران مرا دستگیر کردند.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و قضات شعبه 113 دادگاه کیفری، مهدی را به اتهام قتل همسرش به قصاص و به اتهام قتل پسر بچه خود به 10 سال زندان محکوم کردند./مهر