اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروهای کارتونی در عالم واقعیت +عکس



کارتون ها و انیمیشن ها گاهی اوقات تاثیرات به سزایی را روی بسیار از افراد می گذارند به طوری که آن ها دوست دارند در قالب شخصیت اصلی قرار بگیرند و یا حتی وسایل آن را داشته باشند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بسیاری از افرادی که علاقه به انیمیشن دارند دوست دارند تمام وسایل و همچنین ابزار آلات شخصیت های محبوبشان را داشته باشند و برای رسیدن به آن ها تلاش های بسیاری نیز می کنند. یکی از این وسایل می تواند خودروهایی باشد که در کارتون های مختلف از آن ها استفاه می شود.
ماخ 5

ساخت خودروهای کارتونی , تصاویر خودروهای کارتونی در واقعیت
این خودروی مسابقه ای از روی انیمیشن مسابقه سرعت ساخته شده است و البته شاید در کشور ما خیلی طرفدار نداشته باشد اما به عنوان یکی از محبوبترین خودروهای دنیای کارتونی شناخته می شود. "مارک تاول" سازنده آن می گوید این خودرو به گونه ای آرزوی  همیشگی او بوده است. او همچنین خودروی خود را برای اجاره مراسم های مختلف در اختیار عموم قرار داده است.
بت موبیل

ساخت خودروهای کارتونی , تصاویر خودروهای کارتونی در واقعیت
خودروی بتمن را شاید در فیلم های آن دیده باشید اما اما این خودرو تا حدی با آنچه در داستان ها و کارتون ها آن بوده است متفاوت است. یکی از خودروهایی که بتمن تا به حال سوار شده است چندی پیش ساخته شد و با قیمتی نزدیک به 250 هزار دلار به فروش رسید. این خودرو کاملا مجهز به امکانات مختلف است و شباهت بسیار زیادی نیز با مدل کارتونی اش دارد از همین رو طرفداران بتمن حاضر هستند هر کاری برای آن بکنند.
ون لاک پشت های نینجا

ساخت خودروهای کارتونی , تصاویر خودروهای کارتونی در واقعیت
کارتون لاک پشت ها نینجا را حتما به خاطر دارید و همچنین شاید خودروی آن ها را نیز به یاد داشته باشید. یک ون بسیار مجهز که اسلحه های مختلف روی آن قرار داشت. این ون توسط تعدادی از طرفداران پروپا قرص این مجموعه بار دیگر ساخته شد و همچنین بر روی آن سلاح های مشابهی نیز کار گذاشته شد که البته این سلاح ها اسباب بازی هستند اما این ون کاملا مشابه با مدل کارتونی اش است.
ماتر

ساخت خودروهای کارتونی , تصاویر خودروهای کارتونی در واقعیت
کارتون ماشین ها را حتما دیده اید. در این انیمیشن یک خودروی بسیار بانمک  به نام "ماتر" حضور دارد که طرفداران آن شاید از طرفداران شخصیت اصلی داستان نیز بیشتر باشند. "ادی پاول" یکی از طرفداران این انیمیشن است و از همین رو بسیاری از شخصیت های آن را از جمله ماتر بازسازی کرده است. این خودرو البته برای نمایش در یک نمایشگاه گذاشته شده است وافراد زیادی روزانه از ان بازدید می کنند.
مسابقه گیج ها

ساخت خودروهای کارتونی , تصاویر خودروهای کارتونی در واقعیت
کارتون مسابقه گیج ها را شاید دیده باشید. این انیمیشن داستان 11 نفر بود که با خودروهای عجیب خودشان مسابقه ای را انجام می دهند. چندی پیش تعدادی از طراحان انگلیسی خودروهای موجود در این کارتون را در دنیای واقعی ساختند و در خیابان ها یک رژه کارتونی را ترتیب دادند.
خودروی عصر حجر

ساخت خودروهای کارتونی , تصاویر خودروهای کارتونی در واقعیت
کارتون عصر حجر را شاید به خاطر داشته باشید که در آن بسیاری از وسایل امروز به صورت باستانی ساخته شده بود. خودرویی که در این کارتون بود در نوع خود بسیار جالب بود چرا که باید با آن پا آن را به حرکت در می آوردند. در سال 2010 نمونه ای از این خودرو برای فروش گذاشته شد..... / باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کارتونی که مثل واقعیت شکایت می کنند-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه خودروهای قدیمی ایران/ عکس