اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواهر سارکوزی هم از هوسبازی های قذافی در امان نبود!



خواهر سارکوزی هم از هوسبازی های قذافی در امان نبود!

مسئول تشریفاتی قذافی: «قذافی چندین بار تلاش کرد تا با خواهر نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه، رابطه برقرار کند ولی خواهر سارکوزی این امر را نپذیرفت و این مسئله تا آنجا پیش رفت که نزدیک بود به یک رسوایی بیانجامد.»

 نوری المسماری، مسئول تشریفات مراسم عمومی حکومت قذافی، در گفتگویی با روزنامه عربی الحیات، چاپ لندن، که روز شنبه 24 تیر(July 14) منتشر شده است، به برخی از هوسبازی های معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی اشاره کرده است.

المسماری در این مصاحبه گفته است: «قذافی آدم منحرفی بود. من خود شاهد تجاوز قذافی به یک تبعه نیجریه ای و همسر یک تاجر سوئیسی بودم. من شاهد وضع اسفبار این دو خانم بودم. ما هر بار که یکی از این رسوایی ها فاش می شد، با پرداخت غرامت بر آن سرپوش می گذاشتیم.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مسئول تشریفات قذافی، در ادامه با اشاره به تمایل قذافی برای رابطه با برخی از بستگان سران کشورهای خارجی، گفت: «قذافی چندین بار تلاش کرد تا با خواهر نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه، رابطه برقرار کند ولی خواهر سارکوزی این امر را نپذیرفت و این مسئله تا آنجا پیش رفت که نزدیک بود به یک رسوایی بیانجامد. نزدیکان قذافی برای سرپوش گذاشتن روی این رسوایی و برای راضی کردن خواهر سارکوزی مجبور شدند یک گردنبند الماس برای وی ارسال کنند که البته وی قبول نکرد.»

 

المسماری، در مورد یکی دیگر از رسوایی های اخلاقی قذافی گفت: «یک بار عمر بونگو، رئیس جمهور گابن، در یک میهمانی برای یکی از شخصیت های لیبی نوار صوتی که نشان دهنده مزاحمت قذافی برای همسر وی بود را پخش کرد/جام نیوز


ویدیو مرتبط :
افشای کمک قذافی و شنودهای سارکوزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه همسر سارکوزی و فرزند قذافی


"کارلا سارکوزی" همسر رئیس جمهور فرانسه در گذشته با یکی از فرزندان "معمر قذافی" رابطه ای عاشقانه داشته و این مسأله از عوامل تیره شدن رابطه میان سارکوزی با قذافی شد.

یک جاسوس روسی طی اظهاراتی فاش کرد که همسر رئیس جمهور فرانسه با یکی از فرزندان دیکتاتور لیبی رابطه عشقی داشته است.

روزنامه "آرگومنتی نیدیلی" در شماره اخیر خود گفت و گویی با یک جاسوس روسی منتشر کرده که در آن برخی رازها از زندگی شخصی قذافی و خانواده اش را فاش کرده است.