اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواننده مشهوری كه مردان را عمداً ایدزی می‌کرد



 

خواننده مشهوری كه مردان را عمداً ایدزی می‌کرد

 

خواننده مشهور آلمانی این روزها درگیر یک پرونده جنجالی شده است. ناژا در ۱۷سالگی باردار می‌شود و در آن زمان متوجه می‌شود که  به ایدز مبتلا شده است! او مدت‌ها با یک فوتبالیست سنگالی در ارتباط بود تا اینکه در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ با افراد دیگری نیز ارتباط پیدا می‌کند.

 

در تمامی این سال‌ها او با تمام مردانی كه با او دوست می شدند رابطه جنسی برقرار می‌کند بدون اینکه از بیماری خود به آنها چیزی بگوید و همین کار او باعث می‌شود که تعدادی از این مردان به ایدز آلوده شوند!

حالا دادگاه او را به جرم ارتباط با افراد مختلف بدون آگاه کردن آنها از بیماری خود محاکمه می‌کند. ناژا در دادگاه اعلام کرد که قبول دارد قربانیانش را از این موضوع مطلع نکرده است اما هیچ کدام از آنها را مبتلا به ایدز نکرده است و این موضوع را قبول ندارد.

اگر دادگاه او را مجرم بداند بین ۶ماه تا ۱۰سال به زندان محکوم خواهد شد!.../آخرین نیوز


ویدیو مرتبط :
خواننده مشهوری که در شب عروسی این زوج، غافلگیرشان کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملاقات كوتاه‌ترین و بلندترین مردان جهان در تركیه



رسانه‌های بین‌المللی از ملاقات بلندترین و كوتاه‌ترین مردان جهان در تركیه خبر دادند.یكی از روزنامه‌های محلی تركیه نوشت: «هی پینگ پینگ» كوتاه قدترین مرد جهان روز جمعه با «سلطان كاسن» بلندقدترین مرد جهان در استانبول در تركیه ملاقات كردند.


این روزنامه‌ می‌افزاید: «هی پینگ پینگ» كه تنها ۷۳ سانتی ارتفاع دارد، ركوردار كوتاه‌ترین مرد جهان را در انحصار خود داشته و اهل «چین» است.

 

کوتاهترین وبلند ترین مردان جهان


«سلطان كاسن» نیز با دو متر و ۴۶ سانتی‌متر ارتفاع لقب بلندقدترین مرد جهان را در اختیار دارد و اهل تركیه» است.


این دو نفر روز جمعه با دعوت دولت تركیه و طرفدارانشان در استانبول با یكدیگر ملاقات كرده و رسانه‌های بین‌المللی و داخلی تركیه نیز از این فرصت استفاده كرده و عكس‌هایی از این دو نفر گرفتند.