اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواننده ای که مغرور نشد و به موفقیت رسید


شاید پس از انتشار آلبوم «کما 3» خیلی ها حمید عسکری را تمام شده پنداشتند و دیگر روی او و موفقیت هایش حسابی باز نکردند. به هر حال کما 3 آلبوم قدرتمندی نبود و یکی از ستاره های پاپ ما را تا آستانه شکست پیش برد اما حمید عسکری که جزو منطقی ها و واقع بین های موسیقی ماست، به جای مغلطه، فرافکنی و توهم توطئه بینی، ضعف آلبومش را پذیرفت.





مجله موسیقی قرن 21: شاید پس از انتشار آلبوم «کما 3» خیلی ها حمید عسکری را تمام شده پنداشتند و دیگر روی او و موفقیت هایش حسابی باز نکردند. به هر حال کما 3 آلبوم قدرتمندی نبود و یکی از ستاره های پاپ ما را تا آستانه شکست پیش برد اما حمید عسکری که جزو منطقی ها و واقع بین های موسیقی ماست، به جای مغلطه، فرافکنی و توهم توطئه بینی، ضعف آلبومش را پذیرفت، مشکل کار را پیدا کرد و سعی کرد با جمع آوری یک مجموعه متفاوت، تکنیکی، مردم پسند و البته به دور از ضعف های ترانه و ملودی و تنظیم به بازار برگردد. حاصل این سعی و تلاش، آلبوم «خوشبختی» بود که از همه نظر شاید بهترین اثر این خواننده باشد.

حمید عسکری، این بار حتی بهتر از «خوشبختی»

او با انتشار خوشبختی به مسیر موفقیت بازگشت و روند کنسرت هایش که شاید کمی کند شده بود، دوباره شتاب گرفت. او این روزها آلبوم جدیدش را آماده می کند. با استفاده از یک تیم متفاوت و از همه مهمتر توجه خاص و ویژه اش به ترانه و کلام. آلبومی که شاید حتی بهتر از خوشبختی باشد. باید شنید و سپس قضاوت کرد.


ویدیو مرتبط :
به خودت مغرور نشو........قابل توجه ادمای مغرور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیتراژ ماه عسل به کدام خواننده رسید ؟



اخبار,اخبار فرهنگی,تیتراژ ماه عسل,خواننده تیتراژ ماه عسل

 

اخبار فرهنگی - تیتراژ ماه عسل به کدام خواننده رسید

دو خواننده پاپ تیتراژ های ابتدا و انتهای یک برنامه مخصوص ماه مبارک رمضان را می خوانند. خواننده تیتراژ ابتدایی و انتهایی برنامه «ماه عسل» مشخص شده اند و چهره های مورد نظر در حال انجام مراحل نهایی تولید آثارشان برای پخش در روزهای ابتدایی ماه رمضان هستند.

«مرتضی پاشایی» و «مهدی یراحی» به عنوان خواننده های تیتراژ ابتدا و انتهای این برنامه انتخاب شده اند و ماه رمضان امسال شاهد پخش صدای این دو خواننده از آنتن زنده شبکه سه خواهیم بود.

برنامه «ماه عسل» از جمله برنامه هایی ست که در سالهای گذشته از شبکه سه و در زمان افطار روی آنتن زنده شبکه سه می رود و همه ساله قطعات تیتراژ های خواننده هایی که انتخاب می شوند، توانسته نظر مساعد دوستداران موسیقی را در به خود جلب کند.

فرزاد فرزین، محسن یگانه، مهدی یراحی، مهدی یغمایی و... از جمله خواننده هایی بوده اند که تا کنون توانسته اند با اجرای تیتراز این برنامه مورد توجه مردم و رسانه ها قرار بگیرند.

در سالهای گذشته قطعاتی «هر جای دنیایی» و «سازش» با صدای «مهدی یراحی» با استقبال جالب توجه دوستداران این برنامه مواجه شده بود.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر