اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواستگار سمج، دختر مورد علاقه‌اش را كشت





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خواستگار سمج، دختر مورد علاقه‌اش را كشت

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: خواستگاری كه ناخواسته دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده در این باره گفت: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع یك فقره قتل با اسلحه شكاری در یكی از مناطق اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران اداره جنایی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از صحنه جنایت مشخص شد دختر جوان درون اتاق خود بوده كه به واسطه شلیك یك تیر از فاصله تقریبی 10 الی 15 متری بیرون منزل مورد اصابت ساچمه‌های سلاح شكاری قرار گرفته و در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخته است.

وی تصریح كرد: كارآگاهان به جمع‌آوری اسناد و مدارك موجود در صحنه پرداختند و در نهایت با كنار هم چیدن مدارك و سرنخ‌های جمع‌آوری شده متهم به قتل این دختر جوان را شناسایی كردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه با بیان اینكه متهم به قتل، خواستگار سمج این دختر بود، افزود: «آرش-ن» در عملیاتی ویژه دستگیر و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت.

وی عنوان كرد: علی‌رغم این كه آرش قتل را انكار می‌كرد پس از روبه‌رو شدن با اسناد و ادله موجود به بزه انتسابی به انگیزه ایجاد ترس و وحشت برای دختر مورد علاقه‌اش اقرار كرد و گفت که "قصد كشتن او را نداشتم تنها برای ترساندن او این كار را كردم اما نمی‌دانستم چنین عاقبت تلخی انتظار ما را می‌كشد".

حسین‌زاده با بیان اینكه متهم پس از بازسازی صحنه به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد، به خانواده‌ها هشدار داد که‌ جوانان و نوجوانان را با شنیدن واژه "نه" و روبرو شدن با شرایط سخت آشنا كنند و آگاهی لازم را به آنان بدهند كه همیشه هر چیزی بر وفق مراد نخواهد بود، تنها در این صورت است كه جوانان و نوجوانان ما در شرایط بحرانی می‌توانند راه را از بیراهه تشخیص دهند و تصمیمی اتخاذ كنند كه عواقب جبران‌ناپذیری را به دنبال نداشته باشد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نمایش کمدی خواستگار سمج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواستگار سمج دختر مورد علاقه اش را کشت



 

 

خواستگار سمج دختر مورد علاقه اش را به قتل رساند

 

مردی كه دختر مورد علاقه اش را بعد از پاسخ منفی به قتل رسانده بود، در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه می شود.


ساعت ۲۳، ۶ مرداد سال گذشته، مأموران كلانتری ۱۱۱ هفت چنار از طریق مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یك درگیری منجر به ضرب و جرح باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه واقع در خیابان قزوین متوجه شدند زن جوانی به نام راحله ۳۰ ساله به همراه مرد جوانی به شدت مجروح شده و راحله قبل از رسیدن بیمارستان به قتل رسیده است.

بررسی از شاهدان نشان داد راحله به همراه برادرش در حال عبور از خیابان بوده است كه یك موتورسیكلت پس از تعقیب، به آنها نزدیك شده و با جسمی شبیه به قمه این ۲ نفر را زخمی كرده است.

تحقیقات از خانواده راحله آغاز شد تا اینكه اعضای این خانواده مدعی شدند فرد ضارب مجید نام داشته است كه پس از شنیدن جواب منفی از راحله وی را تهدید به قتل كرده است.

مجید شناسایی شد و تحقیقات برای شناسایی محل اختفای وی و بازداشت او آغاز شد تا اینكه ۴ روز بعد از قتل، این فرد به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه كرد و خود را به مأموران تحویل داد.

مجید مدعی شد از چند سال قبل با راحله ازدواج موقت كرده است تا اینكه یك ماه قبل مدت این ازدواج به پایان رسیده و راحله نیز حاضر به تمدید ازدواج نشده است.

وی افزود: روز حادثه با پدر راحله درگیری لفظی پیدا كردم و از او خواستم تا در زندگی راحله دخالت نكند و اجازه دهد، وی تصمیم صحیحی بگیرد و با من زندگی اش را ادامه دهد.

متهم همچنین مدعی شد پول ودیعه مسكن را به اتفاق مقتول تهیه كرده بود و به خاطر اعتمادی كه به مقتول داشته است، قولنامه به نام مقتول امضا شده بود؛ اما بعد از اتمام مدت قرارداد پدر و برادر مقتول قصد تصاحب آن پول را داشتند.

با اعتراف متهم به ارتكاب قتل همسرش، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران ارجاع داده شد تا بعد از تعیین وكیل برای وی، زمان رسیدگی به آن مشخص شود.... / خبرگزارى فارس