اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواستگاری مرگبار پسر جوان در خیابان مولوی



خواستگاری مرگبار پسر جوان در خیابان مولوی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس كلانتری ۱۱۶ مولوی از قتل جوانی ۲۲ ساله در جریان مراسم خواستگاری در چند روز گذشته خبرداد و گفت : تحقیقات تكمیلی در این زمینه ادامه دارد.

 

سرگرد اسماعیل زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت : ماموران كلانتری ۱۱۶ در چند روز گذشته با كسب خبری مبنی بر وقوع یك مورد درگیری در میدان «محمدیه» به محل مراجعه و مشاهده كردند جوانی ۲۲ ساله در این درگیری از ناحیه کتف و پهلوی سمت چپ زخمی شده و به علت شدت جراحت جان خود را از دست داده است.

 

اسماعیل زاده افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متوفی با دختری به نام «نسرین» آشنا و با رد در خواست ازدواجش توسط خانواده او مواجه شده بود كه در بررسی های صورت گرفته روشن شد مقتول در شب حادثه به منزل سه نفراز بستگان این دختر برای تكرار دوباره درخواست ازدواجش رفته که یکی از آنان پسر عمه متوفی بوده است.

 

رییس كلانتری ۱۱۶ مولوی گفت : ماموران ضمن مراجعه به محل در حیاط منزل فرد مذكور، موتورسیكلتی را كه آغشته به خون بود مشاهده كردند و در این رابطه پنج نفر را شناسایی و به كلانتری انتقال دادند.

 

به گزارش ایسنا، وی از تحویل دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی پرونده شان به مراجع ذیصلاح خبر داد و گفت : تحقیقات تكمیلی در خصوص روشن شدن حقایق این پرونده ادامه دارد ./انتخاب


ویدیو مرتبط :
شلیک به سمت یک پسر جوان در خیابان های آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوئل مرگبار 8 پسر جوان در خیابان


رجزخوانی دو جوان پر ادعا در بجنورد سناریوی یک قتل را رقم زد.

روزنامه ایران: رجزخوانی دو جوان پر ادعا در بجنورد سناریوی یک قتل را رقم زد.

پسر 18 ساله و هم‌محلی 20 ساله‌اش مدت‌ها بود با هم اختلاف داشتند و هر بار یکدیگر را می‌دیدند کُری می‌خواندند. اختلافات آنها به قدری بالا گرفته بود که هرکدام به فکر کم کردن روی دیگری بودند.

جوان 20 ساله که لحظه‌ای از فکر تحقیر کردن هم‌محلی‌اش بیرون نمی‌آمد، با دوستانش تصمیم گرفتند تا زهر چشمی از رقیب و رفقایش بگیرند.

قرار دوئل گروهی تلفنی گذاشته شد. 8 جوان در یکی از میدان‌های شهر جمع شده بودند و در چشم برهم‌زدنی با چاقو، چوب و چماق به جان هم افتادند. صدا به صدا نمی‌رسید که ناگهان فریاد ناله جوان 18 ساله در محله پیچید و او با چاقویی در شکمش نقش بر زمین شد.

حاضران که از دیدن پیکر خون‌آلود این جوان ترسیده بودند پا به فرار گذاشتند و وی با کمک مردم به بیمارستان انتقال یافت و با وجود اقدام‌های پزشکی روی تخت جراحی تسلیم مرگ شد.

پنج روز پس از این حادثه، هفت جوان دیگر نیز دستگیر شدند و پسر 20 ساله که عامل این درگیری و ضربه مرگبار به شکم مقتول بود به اتهام قتل پای میز محاکمه رفت.

این جوان که به قتل اعتراف کرده بود در صحن دادگاه اصرار بر بی‌گناهی کرد اما قضات دادگاه کیفری استان خراسان با توجه به اظهارات شاهدان و اسناد و مدارک پرونده و گزارش پزشکی قانونی وی را مجرم شناختند و با توجه به اصرار خانواده قربانی جنایت، این جوان رجزخوان به قصاص نفس محکوم شد.