اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواستگاری در خیابان قربانی گرفت



 

خواستگاری در خیابان قربانی گرفت

 

 

جوانی شیطان صفت که به بهانه ازدواج یک دختر جوان را فریب داده بود، پس از قتل جسد را در بیابان رها کرد. متهم پرونده با همدستی یکی از دوستانش و به بهانه ملاقات دختر جوان با مادرش او را به خانه دوستش برد و زمانی که وی در برابر خواست شیطانی این دو تبهکار مقاومت کرد، به قتل رسید.

شامگاه ۴ اردیبهشت ماموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد از طریق تماس های مردمی اطلاع یافتند، جسد زن جوانی در جاده نظامی حوالی ورامین در زمین های کشاورزی رها شده است.

در پی این تماس ماموران با عزیمت به محل رها شدن جسد، موضوع را به بازپرس شهریاری در شعبه ۷ دادسرای جنایی گزارش کردند و با حضور بازپرس جنایی در محل و تحقیقات اولیه، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیق درباره این پرونده به شعبه ۱۰ پلیس آگاهی ارجاع شد.

با شروع تحقیقات در ارتباط با این جنایت و مشخص شدن هویت مقتول به نام مریم، خانواده وی شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند که مادر مقتول عنوان کرد: از چندی پیش، جوانی به نام هومن دخترم را خواستگاری کرده بود و نظر من نیز این بود که هرگونه آشنایی و ازدواج می بایست از طریق خانواده ها و تحقیقات کامل انجام شود.

 

انکار و اعتراف

با اطلاعات ارائه شده از سوی مادر مقتول (مریم) ماموران در مرحله بعد با دستور قضایی هومن را به پلیس آگاهی احضار و تحقیق از وی را آغاز کردند.

هومن در بازجویی ها عنوان کرد: من و مریم (مقتول) به یکدیگر علاقه مند بودیم و قصد ازدواج داشتیم اما روزی که او به قتل رسیده، هیچ ملاقاتی با وی نداشتم.

در پی این اظهارات و بررسی های بعدی سرانجام هومن زبان به اعتراف گشود و راز قتل دختر جوان را فاش کرد.

متهم در تحقیقات گفت: یک ماه پیش از حادثه به صورت اتفاقی مریم را در شهرری دیدم و با قرار گرفتن در مسیرش به وی ابراز علاقه کردم و سرانجام گفتم قصد خواستگاری از او را دارم.

متمم اضافه کرد: پس از جلب اعتماد دختر جوان، یک روز او را فریب داده و به بهانه دیدار با مادرم، او را به منزل یکی از دوستانم به نام حمید بردم.

وی ادامه داد: او وقتی متوجه شد در دام ما گرفتار شده است و ملاقات با مادر بهانه ای برای ارتکاب جرم شیطانی بوده است، شروع به فریاد و پرخاش كرد و قصد ترك محل را داشت كه من و حمید مانع شدیم. حمید با قرار دادن دستش جلوی دهان او، مانع نفس كشیدن و سرانجام مرگ وی شد.

 

جسد در بیابان

متهم اضافه كرد: زمانی كه متوجه شدیم او نفس نمی كشد، تصمیم به انتقال جسد به خارج از خانه را گرفتیم حمید خودروی یكی از دوستانش را امانت گرفت و جسد را درون پتویی پیچید و آن را از خانه خارج و در بیابان های اطراف ورامین رها كردیم.

متهم اضافه كرد: پس از رها كردن جسد تصور می كردیم حیوانات اثری از آن باقی نمی گذارند، اما مردم جسد را مشاهده كرده و به پلیس اطلاع داده بودند.

در پی این اعترافات مشخص شد حمید (دیگر متهم پرونده) پس از اطلاع از دستگیری خواستگار فریبكار متواری شده است.

با پیگیری و تحقیقات گسترده از سوی ماموران، سرانجام چند روز پیش متهم فراری در یك قهوه خانه سنتی شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی با اطلاع از اعترافات همدست خود درباره قتل مریم، به همدستی با هومن در ارتكاب این جنایت اعتراف كرد.

با اعتراف هر دو متهم و بازسازی صحنه جنایت، بازپرس شهریاری با صدور قرار بازداشت موقت هر دو متهم را در اختیار پلیس آگاهی قرار داد تا در خصوص زوایای پنهان این جنایت تحقیقات لازم انجام شود.

سرهنگ حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با اشاره به این پرونده به خانم های جوان هشدار داد: دوستی های خیابانی سرانجامی جز بروز مشكلات ندارد و خواستگاران خیابانی در قید و بند ازدواج نبوده و صرفا در اندیشه سودجویی هستند. پس هوشیار باشید.... / گزارش : جام جم آنلاین



ویدیو مرتبط :
!دوربین مخفی!پیشنهاد خواستگاری در خیابان!(دیدنی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواستگاری مرگبار پسر جوان در خیابان مولوی



خواستگاری مرگبار پسر جوان در خیابان مولوی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس كلانتری ۱۱۶ مولوی از قتل جوانی ۲۲ ساله در جریان مراسم خواستگاری در چند روز گذشته خبرداد و گفت : تحقیقات تكمیلی در این زمینه ادامه دارد.

 

سرگرد اسماعیل زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت : ماموران كلانتری ۱۱۶ در چند روز گذشته با كسب خبری مبنی بر وقوع یك مورد درگیری در میدان «محمدیه» به محل مراجعه و مشاهده كردند جوانی ۲۲ ساله در این درگیری از ناحیه کتف و پهلوی سمت چپ زخمی شده و به علت شدت جراحت جان خود را از دست داده است.

 

اسماعیل زاده افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متوفی با دختری به نام «نسرین» آشنا و با رد در خواست ازدواجش توسط خانواده او مواجه شده بود كه در بررسی های صورت گرفته روشن شد مقتول در شب حادثه به منزل سه نفراز بستگان این دختر برای تكرار دوباره درخواست ازدواجش رفته که یکی از آنان پسر عمه متوفی بوده است.

 

رییس كلانتری ۱۱۶ مولوی گفت : ماموران ضمن مراجعه به محل در حیاط منزل فرد مذكور، موتورسیكلتی را كه آغشته به خون بود مشاهده كردند و در این رابطه پنج نفر را شناسایی و به كلانتری انتقال دادند.

 

به گزارش ایسنا، وی از تحویل دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی پرونده شان به مراجع ذیصلاح خبر داد و گفت : تحقیقات تكمیلی در خصوص روشن شدن حقایق این پرونده ادامه دارد ./انتخاب