اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خنثی شدن یك توطئه تروریستی گروهک...



سردار احمدی مقدم

 

 

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد: خنثی شدن یك توطئه تروریستی گروهک جندالشیطان در مرز سراوان

فرمانده نیروی انتظامی از خنثی شدن توطئه تروریستی اخیر گروهک جندالشیطان در روز میلاد امیرمومنان(ع) خبرداد و گفت: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران طی یک عملیات غافلگیرانه چهار تن از اعضای گروه به هلاکت رسیدند.

 

به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا، سردار احمدی مقدم در حاشیه صبحگاه عمومی در هنگ مرزی نهبندان و در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سران گروهک تروریستی جندالشیطان، اظهار كرد: دشمنان درصدد هستند، گروهک مزبور را بازسازی و یا گروه های دیگری را همچون این گروهک، راه اندازی کنند.

وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری و بیداری واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی وزارت اطلاعات، سپاه، بسیج، مرزبانی و نیروی انتظامی؛ تمام تلاش های گروهک جندالشیطان طی یک سال اخیر خنثی شده است به گونه ای که اعضای این گروهک هر زمان که قصد اقدام تروریستی در کشور را داشتند با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خنثی و اعضای آن دستگیر شدند.

 

احمدی مقدم یادآور شد: گروهک مزبور در روز میلاد امیرمومنان (ع) قصد داشتند از طریق مرز سراوان به کشور نفوذ کرده و عملیات تروریستی را در داخل کشور انجام دهند، که با اشراف اطلاعاتی مرزبانان، طی یک عملیات غافلگیرانه، یک نفر از اعضای این گروه به هلاکت رسید و مابقی اعضای گروهک مزبور به عمق خاک پاکستان گریختند.

به گفته فرمانده ناجا، در این عملیات، مقادیر زیادی وسایل موادمنفجره و تجهیزات فیلمبرداری که قرار بود، گروهک مزبور، صحنه تروریستی را مستند سازی کنند به همراه وسایل مخابراتی از قبیل ماهواره، تلفن، بی سیم و دیگر تجهیزات پیشرفته کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی کشور خاطرنشان کرد: برطبق اطلاعات به دست آمده، قرار بود هشت نفر از اعضای این گروه وارد کشور شوند اما در این عملیات سه نفر دیگر از اعضای گروه در درگیری با نیروهای پلیس در مرز پاکستان به هلاکت رسیدند.

سردار مقدم ادامه داد: این عملیات در نقطه مرزی ایران با پاکستان انجام شده و نیروهای ما نمی توانستند برای تعقیب و دستگیری افراد باقی مانده گروهک، وارد خاک پاکستان شوند، بنابراین پیگیری های ما برای دستگیری دیگر اعضای این گروهک از طریق مرزبانی پاکستان ادامه دارد.

فرمانده ناجا با اظهار گلایه مندی گفت: چرا نقطه رهایی این واحدهای تروریستی باید پاکستان باشد و اهتمام لازم در این خصوص از سوی آنان وجود نداشته باشند.


ویدیو مرتبط :
امام خامنه ای-خنثی سازی توطئه دشمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری یك تیم 6 نفره تروریستی در مازندران



مدیركل اطلاعات استان مازندران از دستگیری یك تیم 6 نفره تروریستی در این استان خبر داد.این مقام مسئول اظهار داشت: یك تیم 6 نفره تروریستی كه مجهز به سلاح های خودكار و نیمه خودكار سبك و سنگین بودند در شهرستان رامسر شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی افزود: این تیم تروریستی كه عملیات های متعددی انجام داده بودند با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) قبل از هر نوع تحرك یا انجام عملیات تروریستی متلاشی شد.../كیهان