اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خط فقر شدید در کشور کاهش یافته است



 

مدیرکل دفتر فقرزدایی وزارت رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد؛ با اقدامات دولت نهم و دهم، فقر غذایی و فقر شدید در جامعه از کاهش جدی برخوردار بوده است.

به گزارش برنانیوز سیدعبدالله عمادی مدیرکل دفتر فقرزدایی وزارت رفاه و تامین اجتماعی در خصوص اعلام خط فقر از سوی این وزارتخانه گفت؛ این آمار را به مسوولان اعلام می کنیم و این مساله نقش اساسی در سیاستگذاری های کشور دارد.

وی در ادامه اظهار داشت؛ با اقدامات دولت نهم و دهم در فقر غذایی کاهش چشمگیری داشته ایم.عمادی با بیان اینکه فقر به دو دسته شدید و خفیف طبقه بندی می شود که فقر شدید در جامعه از کاهش جدی برخوردار بوده است، تصریح کرد؛ سطح فقر مطلق در جامعه در حال حاضر در حال بررسی است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ضربه گیر ، کاهش خط ترمز و کاهش احتمال تصادف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیروی انتظامی: بدحجابی در کشور کاهش یافته است



بدحجابی در ایران, کاهش بدحجابی درایران

نیروی انتظامی: بدحجابی در کشور کاهش یافته است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: ناهنجاری های اجتماعی و بدحجابی نسبت به گذشته کاهش یافته است.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: طرح های امنیت اخلاقی در حوزه های مختلف از جمله مقابله با ناهنجاری های اجتماعی همانند سال گذشته اجرا می شود و تمامی اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با بدحجابی و اقدامات فرهنگی همانند سال گذشته با شدت در حال اجرا است. از میزان ماموریت های امنیت اخلاقی در کشور کاسته نشده است و این طرح ها با قدرت ادامه دارد.

وی از کاهش بدحجابی و بی حجابی در کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه با رصدهای انجام شده از سطح جامعه امروز میزان ناهنجاریهای اجتماعی از جمله بدحجابی و بی حجابی به شدت رو به کاهش است و شاهد بهبود وضعیت ظاهری اجتماع هستیم. ضمن اینکه با حضور ماموران پلیس امنیت اخلاقی این مشکلات در سطح معابر حل شده است.

به گفته معاون اجتماعی نیروی انتظامی، مردم همکاری خوبی را با پلیس در رعایت قانون داشته‌اند که باید از آنها در این رابطه تشکر کرد./مهر