اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خطیب مسجد الحرام: عربستان امن است!


خطیب مسجدالاحرام در توجیه کوتاهی و سهل انگاری کشورش در مناسک حج که به جان باختن صدها تن از حجاج بیت‌الله الحرام انجامید با طرح این ادعا که "عربستان امن است و فاجعه منا قضا و قدر بوده!" تاکید کرد که باید جوانان را در مقابل تفکر تکفیری مصون کرد.

خبرگزاری ایسنا: خطیب مسجدالاحرام در توجیه کوتاهی و سهل انگاری کشورش در مناسک حج که به جان باختن صدها تن از حجاج بیت‌الله الحرام انجامید با طرح این ادعا که "عربستان امن است و فاجعه منا قضا و قدر بوده!" تاکید کرد که باید جوانان را در مقابل تفکر تکفیری مصون کرد.

عبدالرحمن السدیس، خطیب مسجدالحرام در خطبه‌های نماز جمعه مدعی شد: عربستان مکانی امن و با ثبات در برابر طرح‌های به "بازی گرفتن" امنیت کشور خواهد ایستاد!

وی همچنین خواهان مصون کردن جوانان در مقابل اندیشه تکفیری و گروه تروریستی داعش شد.

خطیب مسجدالحرام همچنین در خصوص "فاجعه منا" که با بی‌مسئولیتی آل سعود صدها کشته برجای گذاشت بار دیگر در راستای شانه خالی کردن نظام کشورش از مسئولیت این امر به قضا و قدر اشاره کرد و گفت: هیچ شخصی یا نظامی حق ندارد این رخدادها را مایه شایعه پراکنی یا سرزنش از "تلاش‌های بسیار" عربستان در خدمت به مهمانان خداوند قرار دهد. همچنین در این رخداد نباید ایمان به قضا و قدر خداوند را فراموش کنیم!


ویدیو مرتبط :
خطیب مسجد الحرام - خطاب به حکومت ایران در مورد حادثه م

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمادگی عربستان برای حمله به مسجد الحرام


میدل ایست پانوراما نوشت: سازمان های اطلاعاتی روسیه از طرح سعودی- آمریکایی برای حمله به مسجد الحرام و مناطق اطراف آن به منظور متهم کردن جنبش انصارالله یمن خبر دادند.

پایگاه خبری انتخاب: سازمان های اطلاعاتی روسیه از طرح سعودی- آمریکایی برای حمله به مسجد الحرام و مناطق اطراف آن به منظور متهم کردن جنبش انصارالله یمن خبر دادند.

میدل ایست پانوراما نوشت: سازمان اطلاعات روسیه روز گذشته توطئه آمریکایی-سعودی را فاش کرد که بر اساس آن قرار است چند موشک به طرف مسجد الحرام و مناطق اطراف آن شلیک شود تا سعودیها بتوانند به این شیوه ملت های مسلمان را به اعزام جنگجو برای جنگیدن با حوثی ها در یمن به بهانه دفاع از سرزمین مقدس تشویق کنند.

کارشناسان نظامی پیش بینی می کنند سعودیها این اقدام را در پی مخالفت بیشتر کشورهای عربی و اسلامی با دخالت دادن ارتش هایشان در جنگ زمینی علیه یمن انجام دهند.

به گفته این کارشناسان، سعودیها در پی موفقیت های اخیر ارتش یمن و پیشروی آن، با حمایت آمریکا به چنین جنایتی علیه مقدسات اسلامی متوسل خواهند شد.