اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خصوصیات 3 گوشی جدید سونی


سونی ساعاتی پیش، از خانواده تازه تلفن های هوشمند خود با نام سری X پرده برداشت که شامل ۳ محصول است: مدل قدرتمند Xperia X Performance مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، مدل Xperia X که با اسنپدراگون ۶۵۰ در رده بعدی قرار می گیرد و در نهایت یک میان رده زیبا به نام Xperia XA.

وب‌سایت دیجیاتو - سینا گلستانه: سونی ساعاتی پیش، از خانواده تازه تلفن های هوشمند خود با نام سری X پرده برداشت که شامل ۳ محصول است: مدل قدرتمند Xperia X Performance مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، مدل Xperia X که با اسنپدراگون ۶۵۰ در رده بعدی قرار می گیرد و در نهایت یک میان رده زیبا به نام Xperia XA.

مقایسه بین خصوصیات ۳ تلفن هوشمند جدید سونی برای خانواده Xperia X

شرکت ژاپنی در محصولات تازه، تمرکز زیادی روی بهبود عملکرد دوربین و باتری دستگاه داشته است و برای این منظور قابلیت های جدیدی برای این ۳ تلفن هوشمند در نظر گرفته که بین آنها مشترک است، از جمله سیستم فوکوس خودکار هیبریدی با قابلیت پیش بینی حرکت، سنسور ۲۳ مگاپیکسلی (غیر از مدل XA) و یک سیستم هوشمند تازه برای مدیریت بهینه تر شارژ باتری.

مقایسه بین خصوصیات ۳ تلفن هوشمند جدید سونی برای خانواده Xperia X
البته وجود این نقاط مشترک، تفاوت های متعددی نیز بین هر ۳ تلفن هوشمند تازه وجود دارد که از شما دعوت می کنیم جزئیات مربوط به آن را در جدول زیر مشاهده نمایید.


ویدیو مرتبط :
مقایسه گوشی موبایل سونی اکسپریا z2 با گوشی سونی z ultra

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی


در این مقاله به بررسی کامل Xperia Z1 Compact پرداخته و نقاط ضعف و قوت آن را برمی‌شماریم.