اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خشونت بی حد و مرز مادر جوان علیه کودک خردسالش + تصاویر



پلیس مسکو، در جریان انتشار یک ویدئو تاسف برانگیز، که مادری را در حال کوبیدن سر نوزاد ۱۸ ماهه اش نشان می دهد،این فیلم را شرم آور خواند و نوزاد را به خدمات اجتماعی سپرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مردی به نام " هابی ویاچسلاو" بعد از دیدن پیام هایی در تلفن همراه همسرش " ویکتوریا" که از طرف مرد دیگری بود، دعوای سختی با او راه انداخت.

این زوج به همراه نوزادشان، برای قدم زدن به پارک رفته بودند که در این زمان مرد ۳۲ ساله در مورد پیغام های مشکوکی که زنش اخیرا با مرد دیگری داشت ، از او سوال کرد.

" ویکتوریا" ۳۰ ساله مادر نوزاد ،از خود بی خود شده و پس از حمله ای وحشتناک به همسرش نوزاد را از کالسکه اش برداشت و او را به زمین انداخت.

اخبار,اخبار حوادث, کودک  آزاری


درکمال ناباوری ، پدر نوزاد آقای "ویاچسلاو" که ازسربازان سابق ارتش است، به جای رفتن برای کمک به نوزاد دخترش، شروع به فیلم گرفتن از زن دیوانه اش در حالی که با چکمه هایش به نوزادشان درروی زمین ضربه می زد، کرد و هیچ اقدامی برای دفاع از دختر ۱۸ ماهه اش انجام نداد.

شاهد عینی این ماجرا به نام " لودمیلا اگناتیوا" ۴۳ ساله به پلیس گفت : من دیدم که  دعوای آنها با یکدیگر بالا گرفت و مادر نوزادش را روی زمین پرتاب کرد و پس ازچند ضربه به نوزاد می خواست با پایش به سر کوچک او بکوبد.

 

اخبار,اخبار حوادث, کودک  آزاری


پدر نوزاد، پس از مدتی از آنجا فرار کرد در حالی که مادر روان پریش و عصبی نوزاد نیز ازسمت دیگررفت و هر دوی آنها نوزادشان را همانجا در زمین پارک رها کردند.

آقای " ویاچسلاو" بعد از گرفتن تاکسی به سمت بیمارستان آن منطقه رفت تا جراحت هایی را که همسرش به او وارد کرد بود، را درمان کند بدون اینکه اهمیت دهد نوزادش را تنها در پارک رها کرده است.
 اخبار,اخبار حوادث, کودک  آزاری

شاهد این اتفاق پس از گریختن والدین نوزاد،  برای نجات او اقدام کرد وبا پلیس و آمبولانس تماس گرفت.

پزشکان پس از درمان نوزاد اعلام کردند حال اورو به بهبودی است.

یک مددکار اجتماعی بیان کرد این نوزاد پس از بهبودی و قبل از پخش آنلاین این ویدئو تاسف بار در اینترنت ، به مادرش برگردانده شده بود.

پلیس و سازمان اجتماعی پس از دیدن این فیلم و رفتار بی مسئولانه والدین نوزاد تصمیم گرفتند تا نوزاد را از مادر و پدرش دور نگه دارند.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
خشونت شدید پلیس علیه دو کودک جنجال ساز شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق نادر برای یک مادر و چهار کودک+ تصاویر



اتفاق نادر برای یک مادر و چهار کودک+ تصاویر

اتفاقی که برای خانم ترزا مونتالو افتاده، امکانش 1 در 70 میلیون است. خانم مونتالو و شوهرش در اقدامی جالب، برای فرندانشان نام هایی برگزیدند که با ترتیب حروف انگلیسی تناسب داشته باشد. اول نام آنها با abcd شروع می شود: Ace, Blaine, Cash , Dylan

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

این بچه ها از چند نظر به هم شباهت دارند: هر کدام یک قل دارند و همه در یک مناسبت به دنیا آمده اند. طبیعی است که از نظر قیافه، قد، رنگ، و خیلی چیزهای دیگر هم شبیه باشند. این اصل خبر.

به گزارش روزگارنو، مادری در تگزاس با بچه دار شدنش به تاریخ پیوسته است: او دو جفت بچه را پشت سر هم روز ولنتاین در بیمارستان 'وومنز هاسپیتال آف تگزاس' شهر هوستون به دنیا آورده است.این نوزادان كه در 14 فوریه با فاصله یك دقیقه از یكدیگر متولد شده اند هر یك بیش 1.3 كیلوگرم وزن داشتند.

اتفاقی که برای خانم ترزا مونتالو افتاده، امکانش 1 در 70 میلیون است. خانم مونتالو و شوهرش در اقدامی جالب، برای فرندانشان نام هایی برگزیدند که با ترتیب حروف انگلیسی تناسب داشته باشد. اول نام آنها با abcd شروع می شود: Ace, Blaine, Cash , Dylan/روزگار نو

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب