اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرید غذای خانه برای شوهرم استرس زاست



 

خرید غذای خانه برای شوهرم استرس زاست

 


زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم هر بار مواد غذایی خانه مان را با استرس و دعوا تهیه می کند و با این حال مدعی است که خسیس نبوده و در زندگی مان چیزی کم نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست مهریه و طلاق خود را به قاضی سید مهدی مطلبی رئیس شعبه ۲۶۹ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن با اشاره به اینکه شوهرم باید مهریه ام که ۱۲۴ سکه بهار آزادی است را پرداخت کند، گفت: شوهرم بسیار خسیس است ولی در این خصوص که مهریه حقم است، نمی تواند خساست به خرج دهد.

وی با بیان اینکه فرزندی نداریم و حدود ۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، ادامه داد: خساست شوهرم زبانزد اقوام و خانواده ام شده است و من همیشه در این خصوص جلوی خانواده ام خجالت می کشم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه همسرم نیز بسیار خسیس است و این خصلت خود را به من نسبت می دهد، گفت: در این ۷ سال زندگی مشترک از هیچ کدام از رفتارهای همسرم ایراد نگرفتم.

وی افزود: همسرم با وقاحت به دادگاه آمده و غیر از اینکه مهریه اش را می خواهد، طلاق خود را خواهان است بنابراین باید او را طلاق دهم ولی مهریه اش را نمی پردازم.

زن بار دیگر در برابر قاضی مطلبی با بیان اینکه در صورت طلاق مهریه ام را می بخشم، اظهار داشت: شوهرم آنقدر خسیس است که زندگی در کنارش مانند زندان است و هر بار با رفتار هایی که در مقابل مهمان ها انجام می دهد، تنها عذاب می کشم و نمی توانم حرفی بزنم.

وی در ادامه افزود: شوهرم برای دادن ۱۰۰ تومان چهره اش برافروخته و رفتارش تغییر می کند؛ به طوری که مجبور می شوی از خیر آن موضوع بگذری.

زن در ادامه بیان کرد: شوهرم هر بار مواد غذایی خانه مان را با استرس و دعوا تهیه می کند و با این حال مدعی است که خسیس نبوده و در زندگی مان چیزی کم نگذاشته است.

وی اضافه کرد: به هیچ وجه نمی توانم با رفتار های شوهرم کنار بیایم چرا که در هر کاری با مخالفت او مواجه شدم و تنها مجبور به تحمل هستم.

مرد در حضور قاضی مطلبی بیان کرد: می خواهم که همسرم مهریه اش را ببخشد تا با خیال راحت نفسی بکشم؛ خسیس نیستم فقط کمی روی پول هایم حساس هستم.

وی ادامه داد: همسری که اینقدر پر توقع است، بهتر است دور از من به زندگیش ادامه دهد بنابراین او را در ازای بخشش مهریه اش طلاق می دهم.

زن در انتها بیان کرد: هیچ ادعایی در خصوص حق و حقوقم ندارم و برای اینکه زودتر از خساست شوهرم دور شوم و طلاق گیرم، همه را می بخشم.

قاضی مطلبی رئیس شعبه ۲۶۹ مجتمع قضایی خانواده ونک گفت: با توجه به اینکه زن و مرد بر طلاق اصرار دارند، زوجه مهریه خود را در قبال طلاق بذل کرده و زوج ضمن قبول بذل با تقاضای طلاق زوجه موافقت کرده است.

وی ادامه داد: زوجین فاقد فرزند مشترک هستند و زوجه نسبت به سایر حقوق شرعی و قانونی خود ادعایی ندارد لذا رسیدگی به موضوع منتفی به نظر می رسد و طلاق "خلع" صادر شده است.

بنابراین در این جلسه حکم طلاق صادر و ختم جلسه اعلام شد..... / خبرگزارى فارس 



ویدیو مرتبط :
شوهرم بیرون از خانه بسیار خوش برخورد است و محبوب، اما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید خانه با ساحل اختصاصی کوچک!


اوج هنر معماران در ساحل نخل این بوده است که در هر خانه بخشی از آب خلیج فارس را وارد کرده اند!