اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خریداران امتیاز مسکن مهر در تور کلاهبرداران



خریداران امتیاز مسکن مهر

خریداران امتیاز مسکن مهر در تور کلاهبرداران

وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پردیس در حالی خرید و فروش مسکن مهر را غیرقانونی اعلام کرده‌اند که به طور علنی معاملاتی از سوی بنگاه‌های مشاور املاک شهر پردیس انجام می‌شود.

 شرکت عمران پردیس بارها خرید و فروش مسکن مهر را غیر قانونی اعلام کرده اما با این وجود دلالان همچنان چشم طمع بر این واحدها دارند.

در همین راستا یکی از مشاوران املاک با بیان اینکه دلالان دست‌بردار خرید امتیاز مسکن مهر پردیس نیستند، گفت: بسیاری از دلالان مقابل شرکت عمران پردیس می‌ایستند و متقاضی ثبت نام کننده را در تور طمع خود می‌اندازند و امتیاز مسکن مهرش را با قیمتی حدود 7تا 8 میلیون بالاتر از رقم پرداخت شده، خریداری می‌کنند.

براساس این گزارش؛ خرید و فروش غیر قانونی مسکن مهر طی چند ماه گذشته زمینه مالباختگی این متقاضیان را افزایش داده است.

این گزارش می افزاید: واگذاری امتیاز مسکن مهر تنها برای  متقاضیان واجد شرایط امکان‌پذیر است و خرید و فروش امتیاز مسکن مهر با مجوز شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت عمران پردیس امکان‌پذیر می‌شود.

براساس این گزارش؛ محسن نریمان معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه خرید و فروش مسکن مهر مجاز نیست، گفت: واحدهای مسکن مهر 99 ساله و زمین این واحدها به صورت اجاره به خریداران واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: هر نوع خرید و فروش باید با اجازه شرکت‌های عمران باشد و تاکنون هیچ مجوز خرید فروشی به متقاضیان صادر نشده است.

مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس نیز با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز مسکن مهر تابع شرایط خاص و میان واجدان شرایط مسکن مهر است، گفت: خرید و فروش مسکن مهر به افراد دیگر در بنگاه‌های مشاور املاک و مسکن غیرقانونی است و با هر موردی که مشاهده شود برخورد و امتیاز مسکن مهر را حذف خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه واجدان شرایط هم نیازی ندارند وارد این بازار غیرقانونی و زیان‌ده شوند، گفت: ثبت نام مسکن مهر برای افراد واجد شرایط در شهر پردیس از طریق دفاتر این شرکت و یا دفاتر پستی ادامه دارد و کسانی که شرایط آن را دارند می‌توانند از مسیر قانونی اقدام و نام نویسی کنند.

هدایت تاکید کرد: بر روند ساخت و ساز و مسائل بازار مسکن مهر در پردیس نظارت کامل داریم و از شهروندان می‌خواهیم وارد داد و ستدهای غیرقانونی و نامطمئن نشوند چون حتما متضرر خواهند شد و در هر زمان که این موضوع مشخص شود بلافاصله امتیاز مسکن مهر را لغو خواهیم کرد.

وی افزود: ساخت مسکن مهر در شهر پردیس در پروژه‌های مختلف طبق برنامه ادامه دارد و بر اساس زمان اعلام شده واگذار خواهیم کرد.

/باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری کلاهبرداران مسکن مهر پردیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف ثبت نام مسکن مهر/ نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع



مسکن مهر,توقف ثبت نام مسکن مهر

شرکت عمران پردیس اطلاعیه داد
توقف ثبت نام مسکن مهر/ نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع

شرکت عمران پردیس در تازه‌ترین اطلاعیه اعلام کرد: ثبت نام مسکن مهر به جهت تکمیل ظرفیت در فازهای مختلف شهر جدید پردیس، متوقف شده و انجام نخواهد شد و نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر، ممنوع است.

به گزارش  فارس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران پردیس، به اطلاع متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس می‌رساند:

- ثبت نام مسکن مهر به جهت تکمیل ظرفیت در فازهای مختلف شهر جدید پردیس، متوقف و انجام نخواهد شد. لذا از مراجعه برای ثبت نام جداً خودداری شود.

- به‌دلیل همین تکمیل ظرفیت، متقاضیانی که به هر دلیل (فرم ج) ایشان بررسی نشده است؛ اعم از تایید یا رد و به مرحله افتتاح حساب نرسیده‌اند، فعلاً امکان بررسی فرم (ج) و اختصاص شماره حساب به آنها مقدور نیست.

- نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر، ممنوع است. لذا توصیه می‌شود از انتقال و فروش امتیاز مسکن مهر خود، خودداری نمایید. بر این اساس هرگونه تبعات و عواقب ناشی از انجام این امر، متوجه متقاضی مسکن مهر و خریدار است.

- هرگونه ادعای ثبت نام، تایید فرم (ج) افتتاح حساب، تایید شرایط 5 سال سکونت و... که از سوی بعضی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا واسطه‌های خرید و فروش، طرح می‌شود؛ به هیچ وجه صحت ندارد لذا توصیه اکید می‌گردد در این خصوص مراقبت و مواظبت لازم به عمل آید./فارس