اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خروج چوب غذاخوری از داخل شكم یك چینی



 

 

 

خروج چوب غذاخوری از داخل شكم یك چینی

 

رسانه های دولتی چین از خارج كردن یك چوب غذاخوری توسط پزشكان از داخل شكم یك مرد۵۰ سالهپس از ۲۸ ساله خبر دادند.

 

«ژانگ دونگ وی» یكی از جراحان گروه پزشكی در مصاحبه ای با رسانه های دولتی چین، عنوان كرد: این مرد كه «ژانگ» نام دارد، روز گذشته توسط گروه پزشكان در بیمارستانی در «شانگهای» تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

وی خاطر نشان كرد: پزشكان موفق شدند یك چوب غذاخوری را كه ۲۸ سال پیش این مرد بلعیده بود، از داخل شكم وی بیرون بیاورند.

 

این مرد ۵۰ ساله پس از بهوش آمدن در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه، خاطر نشان كرد: بیش از دو دهه قبل حین صرف غذا به صورت اتفاقی چوب غذا خوری را بلعیدم، اما به دلیل اینكه مشكلی برایم ایجاد نكرد، پزشكان مرا تحت عمل قرار ندادند.

 

پزشكان معالج این مرد در گزارشی اعلام كردند كه به دلیل ایجاد سوارخی كوچك در معده این مرد به واسطه وجود این چوب غذاخوری مجبور شدند وی را عمل كنند.

 منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
ایده ای برای ساده کردن استفاده از چوب غذاخوری چینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكم كودك چینی ۱۰۶سانتیمتر باد كرد!



 

 

شكم كودك چینی ۱۰۶سانتیمتر باد كرد

 

رسانه های دولتی چین از ابتلای یك كودك چهار ساله به بیماری عجیبی خبر داده و اعلام كردند كه شكم اینكودك هر روز باد می كند.

  

بر اساس گزارش رسانه های دولتی چین، این كودك چهار ساله از زمانی كه تنها هشت ماه داشت، به این بیماری نادر مبتلا شده است و هم اكنون شكمش یك متر و شش سانتیمتر باد كرده است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شین هوا، والدین این دختر بچه چهار ساله در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، یادآور شدند كه تمام تلاش خود را از زمان بروز این مشكل برای فرزندشان صرف كردند، اما تاكنون تمام این تلاشها و معاینات پزشكی بی نتیجه بوده است./خبرگزاری ایسنا