اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خروج قطار از ریل در ایستگاه سپیددشت



 

خروج قطار از ریل در ایستگاه سپیددشت

 

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به حادثه خروج قطار از ریل گفت: شكستن ریل در ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز چهارشنبه باعث به وقوع پیوستن این حادثه در چمسنگر شده است.

سردار كاظم علیزاده درباره حادثه خروج قطار از ریل در ایستگاه سپیددشت اظهاركرد: این حادثه تلفات جانی نداشته است.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: بر اثر این حادثه یك قطار باری با ۱۲ واگن حامل سنگ آهن كه از درود به سمت اندیمشك در حال حركت بود از خط خارج شده است.

به گفته علیزاده، نام این قطار دیزل ۸۵۷ بوده است.

همچنین دكتر محمدعلی حسن وند، رییس اورژانس استان لرستان درباره این حادثه به ایسنا گفت: پیرامون این حادثه تماسی از جانب شهروندان و مسئولان راه آهن با سامانه ۱۱۵ گرفته نشده است.

وی با بیان اینكه براساس اطلاعاتی كه به دست آمده این حادثه تلفات جانی نداشته است گفت: عوامل اورژانس وقوع این حادثه را چند ساعت بعد از رخداد از مردم شنیده اند.

به گزارش ایسنا، با توجه به مسدود شدن محور ریلی جنوب، حرکت کلیه قطارهای مسافری این محور در روز جاری لغو شد.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
خروج قطار از ریل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاجی مایلی قطار راه‌آهن را در ایستگاه دورود از ریل خارج کرد



هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

حاجی مایلی قطار راه‌آهن را در ایستگاه دورود از ریل خارج کرد

دیدار تیم‌های راه آهن و گهر دورود در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان مایلی‌کهن به پایان رسید.

به گزارش  فارس، دیدار تیم‌های گهر دورود و راه‌آهن از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 14:15 در ورزشگاه تختی دورود آغاز شد که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان پایان رسید.

هر ۳ گل این دیدار در نیمه نخست به ثمر رسید. ابتدا مجید باجلان در دقیقه 12 برای گهر دورود گلزنی کرد، اما میرهانی هاشمی در دقیقه 30 گل مساوی راه‌آهن را وارد دروازه حریف کرد. امین ترکاشوند در دقیقه 45+3 گل برتری گهر را به ثمر رساند تا گهری‌ها بعد از 14 هفته به دومین پیروزی فصل خود برسند.

پیش از این گهر در هفته پنجم با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بود.

شاگردان مایلی‌کهن با این پیروزی 13 امتیازی شدند و با یک پله صعود بالاتر از صنعت نفت‌آبادان در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

راه‌آهن هم با همان 29 امتیاز فعلاً در رده ششم باقی ماند.

البرز حاجی‌پور قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. حسین پاشایی از راه آهن در دقیقه 85 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

صبا و ذوب‌آهن امتیازات را تقسیم کردند/ پنالتی که از دست رفت

دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان از هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن از ساعت 14 در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه صبا 25 و ذوب‌آهن 16 امتیازی شد./فارس