اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خجالت‌آورترین خودروی جهان +عکس



ظاهر خودرو بسیار عجیب و غریب است و حتی در شکل ظاهری‌اش نیز محل جوش‌های اتصال قطعات به وضوح دیده می‌شود.

 

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تولید خودروهای دست ساز یکی از گران ترین و البته شیک ترین تفریحات در جهان است و برخی کارخانه های مشهور خودروسازی نیز با تبعیت از این موضوع، برخی مدل های خود را به صورت دست ساز تولید و عرضه می کنند که به مراتب قیمت بالاتری نسبت به نمونه های صنعتی ساز دارد.

 

برخی افراد نیز برای سرگرم کردن خود اقدام به کار بر روی خودروهای قدیمی یا بلااستفاده می کنند تا با ساخت یک خودروی دست ساز، شهرت، درآمد یا سرگرمی خاصی برای خود رقم زده باشند.

 

اما هستند مصادیقی که هیچکدام از این نکات مثبت را در اختیار ندارند اما نوعی خودروی دست ساز محسوب می شوند. حال بدترین خودروی جهان که مشخص نیست ماشینی کوپه است یا کامیون قرار است طی هفته های آینده به قیمت 3هزار دلار فروخته ‌شود.

 

خجالت‌آورترین خودروی جهان

 

این ماشین که از قطعات چند خودرو ساخته شده دارای ترکیبی عجیب است، که به بدترین و خجالت آورترین خودروی دنیا مشهور شده است. کابین این ماشین از یک کامیون قدیمی است در حالی که قسمت دیگر آن از یک پونتیاک تشکیل شده که از 12 سال پیش به بدنه آن جوش خورده است.

 

ساخت ماشین به وسیله یک هنرمند از شرق کنتاکی انجام گرفته است و جالب آن که این ماشین نیز به کیسه هوا مجهز است. صاحب خودرو قیمت پیشنهادی فروش آن را 3هزار دلار در حراج تعیین کرده است. ظاهر خودرو بسیار عجیب و غریب است و حتی در شکل ظاهری‌اش نیز محل جوش‌های اتصال قطعات به وضوح دیده می‌شود.

 

اگرچه قطعات اتصالی ماشین‌ها همگی به رنگ قرمز هستند اما رنگ‌هایی متفاوت دارند چون از ماشین‌های متفاوتی جدا شده‌اند اما سازنده آن با افتخار آنرا یک ماشین دست ساز معرفی می کند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
طب سنتی - نشاط آورترین و غم آورترین نوشیدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدیمی ترین خودروی جهان چقدر می ارزد (+ عکس)



 

 

قدیمی ترین خودروی جهان چقدر می ارزد

 

قدیمی ترین خودروی ساخته شده که 127 سال قدمت دارد روز جمعه 7-10-2011 در یک مزایده در شهر هرچی در ایالات پنسلوانیا در آمریکا به قیمت 4 ملیون و200 هزار دلار به فروش رفت.

 

به گزارش العربیه، این خودرو که قدیمی ترین خودرو در جهان است و در سال 1884 در فرانسه ساخته شده " دو دیون بوتون و تریبارد دو دوا " نام دارد به وسیله دو موتور کوچک بخار کار می کند.

 

نام این خودروی کوچک از اسم سازندگان آن جورج بوتون و تریباردو گرفته شده و چهار سرنشین دارد.

 

اولین مالک آن یک شهروند فرانسوی به نام جولز البرت بود و پس از او سه نفر مالک آن بودند. آخرین مالک ، برای 81 سال از این خودرو نگهداری کرد.

 

علی رغم گذشت 127 سال از عمر آن ولی هنوز بازدهی کار آن بسیار خوب است و60 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

 

این خودرو به دلیل قدمت آن به رغم قیمت بالا فقط 15 دقیقه در مزایده گذاشته شد و به سرعت به فروش رفت./عصرایران