اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش در روز معلم،آزادی 66 آموزگار زندانی


مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستاد دیه بنا دارد در طرحی ویژه به مناسبت گرامیداشت روز معلم زمینه آزادی ۶۶ معلم زندانی محکوم به جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را فراهم کند.

خبرآنلاین: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستاد دیه بنا دارد در طرحی ویژه به مناسبت گرامیداشت روز معلم زمینه آزادی ۶۶ معلم زندانی محکوم به جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را فراهم کند.

سید اسدالله جولایی با اشاره به اینکه همه این افراد در نیمه دوم سال 93 زندانی شده‌اند، گفت: 6 نفر از این افراد به علت محکومیت مهریه، یک نفر بدلیل محکومیت دیه و بقیه مددجویان به سبب پرونده‌های مالی ناشی از صدور چک و یا ضمانت از افراد در زندان به سر می‌برند.

او با اشاره به اینکه طرح مزبور به زندانیان 19 استان کشور اختصاص می‌یابد گفت: استان‌های ایلام با 7 زندانی،‌ کهکیلویه‌و بویراحمد و کردستان با 6 زندانی بیشترین آمار این زندانیان را به خود اختصاص داده‌اند.

جولایی با بیان اینکه بیش از 80 درصد مددجویان سرپرست خانواده هستند، گفت: مبلغ کل بدهی این افراد 110 میلیارد و 168 میلیون ریال است که با همکاری شکات و طلبکاران و با احتساب آورده خود مددجویان از این مبلغ حدود 24 میلیارد ریال کسر شده و مابقی اعتبار مورد نیاز بیش از 85 میلیارد ریال است.

او این افراد را ورودی نیمه دوم سال 93 اعلام کرد و ادامه داد: تمامی این معلمان متأهل بوده و بیش از 60 درصد آنها صاحب اولاد هستند.

جولایی با اشاره به اینکه همه این زندانیان مرد هستند، گفت: آزادی این فرهنگیان در حبس که میانگین سنی 25 الی 60 سال دارند، بیشتر مربوط به مددجویان مناطق محروم کشوری است

مدیرعامل ستاد دیه کشور از خیرین و نیکوکاران خواست با مراجعه حضوری به ستادهای دیه سراسر کشور یا از محل خودپردازهای این نهاد مردمی و همچنین از طریق حسابهای بانکی ستاد به شماره 74/74 جام بانک ملت شعبه مستقل مرکزی و 7777 بانک تجارت شعبه مرکزی کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند واریز کنند.


ویدیو مرتبط :
کلاس درس جهنمی در چین+معلم آموزگار وحشی+فیلم ویدیو کلیپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش در روز تولد قلعه‌نویی/ بازگشت مهدی رحمتی به تیم‌ملی



بازگشت مهدی رحمتی به تیم‌ملی

 خبر خوش در روز تولد قلعه‌نویی/ بازگشت مهدی رحمتی به تیم‌ملی

سیموئز در ملاقات گرمش با رحمتی اعلام کرده کی‌روش برای اردوی بعدی تیم ملی نام 50 بازیکن را به فدراسیون فوتبال داده که یکی از آنها مهدی رحمتی است

جشن تولد امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال، یک میهمان ویژه و غیر منتظره داشت. آنتونی سیموئز، دستیار کارلوس کی‌روش در حالی به دیدار آبی‌پوشان رفت که هنگام خروج او از کمپ، بیش از همه مهدی رحمتی خوشحال به نظر می‌رسید. در همین راستا شنیدیم مربی تیم ملی کشورمان حامل یک خبر خوش برای گلر شماره یک استقلال بوده و به وی اعلام کرده سال آینده او مسافر برزیل خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار بانک ورزش سیموئز در ملاقات گرمش با رحمتی اعلام کرده کی‌روش برای اردوی بعدی تیم ملی نام 50 بازیکن را به فدراسیون فوتبال داده که یکی از آنها مهدی رحمتی است.

 

به این ترتیب بعد از یک سال تحمل محرومیت انضباطی، سرانجام مشکل رحمتی برای بازگشت به تیم ملی حل شد تا کی‌روش در قامت برنده تمام عیار این جنگ، دروازه‌بان آبی‌ها را هم به جمع دو گلر مطمئن فعلی‌اش یعنی دانیال داوری و رحمان احمدی اضافه کند.
/بانک ورزش