اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبرنگار خبرگزاری فرانسه از ایران اخراج شد



 

 

 

خبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد «جی دشموخ» معاون دفتر نمایندگی این خبرگزاری در تهران روز جمعه از ایران اخراج شده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد «جی دشموخ» معاون دفتر نمایندگی این خبرگزاری در تهران روز جمعه از ایران اخراج شده و به او اعلام شده کشور را ترک کند.

دشموخ ۴۰ ساله و شهروند هندوستان است و بیش از دو سال است که در ایران کار می‌کند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
خبرنگار قدرتمند و مسلط خبرگزاری یزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرگزاری فرانسه : تهیه یك گزارش منفی دیگر آژانس علیه ایران



 

 

خبرگزاری فرانسه : تهیه یك گزارش منفی دیگر آژانس علیه ایران

 

 

بنا بر برخی گزارش ها ، آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش نویس گزارش تازه ای را آماده كرده كه بر اساس آن از توسعه محموله هسته ای برای استفاده در برنامه های موشكی ایران ابراز نگرانی شده است.

خبرگزاری فرانسه مدعی شده است كه به پیش نویس گزارشی دست یافته كه قرار است در نشست هفته آینده به شورای حكام این سازمان بین المللی ارایه شود .

خبرگزاری فرانسه مدعی شده كه گزارش جدید حیاتی است.

این خبرگزاری مدعی شده  این گزارش به نشست هفته آینده آژانس در وین كه قرار است یكی از موضوعات مورد بررسی در آن مقاصد برنامه های هسته ای ایران باشد ، به اعضای شورای حكام ارایه شود.

در صورت صحت ، این دومین گزارش آژانس در هفته های اخیر است كه در آن از ابعاد و مقاصد برنامه های هسته ای ایران ابراز نگرانی شده است.

در گزارش هفته گذشته نیز كه از سوی یوكیا آمانو مدیر كل آژانس بین المللی انرژی اتمی به اعضای شورای حكام تسلیم شد ، از احتمال وجود ابعاد نظامی برنامه های هسته ای ایران ابراز نگرانی شده است.

ایران می گوید فعالیت های هسته ای اش كاملا صلح آمیز بوده و این كشور حق دارد در چارچوب پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای فناوری بومی هسته ای را در تمام ابعاد صلح آمیز آن داشته باشد، اما كشورهای غربی به ویژه آمریكا و برخی كشورهای اروپای غربی با بهانه تراشی در مسیر فعالیت های هسته ای ایران مدعی اند كه مقصد اصلی فعالیت های هسته ای ایران تولید سلاح هسته ای است .

ایران تا كنون 4 بار از سوی شورای امنیت ملل متحد برای دست كشیدن از فعالیت های غنی سازی اورانیوم تحریم شده است ، اما تا كنون از موضع هسته ای خود عقب ننشسته است ..../تحلیل:عصرایران