اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانواده رقیب آقای رئیس جمهور +عکس



اخبار بین الملل - خانواده رقیب آقای رئیس جمهور +عکس

میت رامنی در آستانه سال میلادی جدیدی تصویر تازه ای از خانواده خود منتشر کرد.

 میت رامنی، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 بود که در نهایت رقابت را به باراک اوباما نامزد دموکرات ها واگذار کرد.

رامنی از سال 2003 تا 2007  فرماندار ایالت ماساچوست را بر عهده داشت.

رامنی دارای یک خانواده پر جمعیت با پنج فرزند و 23 نوه است.

اخبار ,اخبار بین الملل,میت رامنی

 
در دوره رقابت های انتخاباتی اعلام شده بود در صورتی که رامنی پیروز انتخابات شود، او در بین روسای جمهوری تاریخ ایالات متحده آمریکا صاحب رکورد بیشترین تعداد اعضای خانواده خواهد شد.

او در آستانه سال میلادی جدید در صفحه تویتر خود با انتشار تصویری تازه از خانواده پرجمعیت خود سال نو را تبریک گفت.   
اخبار بین الملل - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور میزبان خانواده شهدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر و مادر آقای رئیس جمهور +عکس



اخبار بین الملل - پدر و مادر آقای رئیس جمهور +عکس

باراک اوباما در جریان یکی از مصاحبه‌هایش مادرش را «تأثیرگذارترین فرد در سال‌هایی که شخصیتم شکل می‌گرفت» توصیف کرد و افزود «ارزش‌هایی که او به من آموخت همچنان معیارهای من برای چگونگی عملکرد در دنیای سیاست هستند».


مادر باراک اوباما، مردم‌شناسی آمریکایی بود که در زمینهٔ مردم‌شناسی اقتصادی و توسعهٔ روستایی تخصص داشت. دانهام در شهر ویچیتا در ایالت کانزاس به دنیا آمد و دوران کودکی را در ایالت‌های کالیفرنیا، اوکلاهاما، تگزاس، و کانزاس و دوران نوجوانی را در جزیرهٔ مرسر در ایالت واشینگتن و اکثر دوران بزرگ‌سالی را در هاوایی و اندونزی سپری کرد.

 

اخبار,اخبار بین الملل,مادر باراک اوباما،

دانهام در پردیس مانوا و مرکز شرق–غرب دانشگاه هاوایی به تحصیل پرداخت و مدرک کارشناسی جامعه‌شناسی یا ریاضیات، و مدارک کارشناسی ارشد و دکترای جامعه‌شناسی را از همانجا اخذ نمود. با توجه به علاقه‌ای که به صنایع دستی و بافندگی داشت و نیز اینکه می‌خواست دربارهٔ نقش زنان در صنایع خانگی بیشتر بداند، تحقیقاتش را بر روی کار زنان در جزیرهٔ جاوه و بلک‌اسمیتینگ اندونزی متمرکز کرد.

هنگامی که به عنوان مشاور در سازمان توسعهٔ بین‌المللی آمریکا کار می‌کرد، طرح‌هایی برای اعطای وام‌خرد (microcredit) جهت رفع معضل فقر در جوامع روستایی ارائه داد. دانهام همچنین به استخدام بنیاد فورد در جاکارتا درآمد و مشاور بانک توسعهٔ آسیایی در پاکستان بود. در اواخر عمرش، به همکاری با بانک رکیات اندونزی مشغول شد و کمک کرد تا تحقیقات و پژوهش‌هایش را در بزرگ‌ترین طرح سرمایه‌گذاری خرد در جهان به کار گیرند.

پس از آنکه پسرش، باراک اوباما، رئیس‌جمهور ایالات متحده شد کارهای دانهام دوباره مورد توجه قرار گرفت: دانشگاه هاوایی اجلاسی دربارهٔ پژوهش‌های او برگزار کرد، نمایشگاهی از کلکسیون منسوجات باتیکی اندونزیایی او در چندین شهر ایالات متحده برگزار شد، و انتشارات دانشگاه دوک کتاب گذراندن زندگی علی‌رغم همهٔ مشکلات: صنایع روستایی در اندونزی را بر مبنای رسالهٔ ۱۹۹۲ دانهام منتشر کرد.

 

اخبار,اخبار بین الملل,مادر باراک اوباما،

باراک اوباما پدر برای اولین و آخرین بار و پیش از بازگشت همیشگی به کنیا با رئیس جمهور آینده آمریکا در هاوایی در سال 1970 دیدار کرد. در این ملاقات، مادر اوباما هم حضور داشت.

باراک اوباما در جریان یکی از مصاحبه‌هایش مادرش را «تأثیرگذارترین فرد در سال‌هایی که شخصیتم شکل می‌گرفت» توصیف کرد و افزود «ارزش‌هایی که او به من آموخت همچنان معیارهای من برای چگونگی عملکرد در دنیای سیاست هستند».

 

اخبار بین الملل- روزگار نو