اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانه وحشت در فرانسه با کشف اجساد ۸ نوزاد



خانه وحشت در  فرانسه با کشف اجساد ۸ نوزاد

 

پلیس با یافتن ۸ جسد نوزاد زوج قاتلی را در مزرعه ای در شمال شرق فرانسه بازداشت کرد.خبرگزاری فرانسه ضمن به تصویرکشیدن این مزرعه در دهکده ویلرساترت نزدیک لیل اعلام کرد زن و شوهری به اتهام کشتن و دفن کردن ۸ نوزاد تازه بدنیا امده بازداشت شدند.

 

طبق جدیدترین گزارشات دریافتی پلیس فرانسه رسما زن و شوهری را به اتهام کشتن نوزادان خود در دادگاه متهم نمود.ابتدا حدس زده می شد که این نوزادان متعلق به زن و شوهری که پلیس را مطلع کرده بودند نیست، اما با انجام تحقیقات اولیه معلوم شده که تلفن زنندگان به پلیس خودشان قاتل هستند.

پلیس با استفاده از سگ اجساد ۸ نوزاد را در خانه ای در شمال شرق فرانسه یافته و رسما زن و شوهر را متهم به قتل انها کردند. از طرف دیگر از انجایی که زن مظنون پرستار است ابتدا حدس زده می شد که وی با گرفتن پول نوزادان را پس از بدنیا اوردن می کشته است که بعدا این خبر تکذیب شد.

طی سالهای اخیر نوزاد کشی در فرانسه برای فرار از داشتن کودک مرسوم شده است.در ماه مارس سلین لساژ مادری که ۶ نوزاد خود را پس از بدنیا اوردن کشته و در زیرزمین خانه دفن کرده بود به ۱۵ سال زندان محکوم شد. ورونیک کوژالت دیگر مادر فرانسوی به دلیل قتل سه فرزند خود گناهکار شناخته شد.شوهرش دو تا از نوزادان را درفریزر خانه هنگامی که آنها در کره جنوبی زندگی می کردند، یافته بود.در طول دادگاه مشخص شد که متهم از بیماری انکار بارداری رنج می برده است.در آلمان نیز ظاهرا این کار توسط مادران قاتل انجام می شود. در نمونه مشابه در مرز آلمان با لهستان مادری که ۸ نوزاد خود را پس از کشتن در گلخانه دفن کرده بود به ۱۵ سال زندان محکوم شد..../ خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
کشف اجساد بجامانده از یک کشتار دسته جمعی در نیجریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف جسد ۷ نوزاد کشته‌شده در خانه یک زن



اخبار حوادث - کشف جسد ۷ نوزاد کشته‌شده در خانه یک زن

جسد هفت نوزاد که طی یک دوره ده ساله به دست مادرشان کشته شدند، روز شنبه در خانه این زن واقع در شهر پلزنت گروو Pleasant Grove در ایالت یوتا در غرب آمریکا پیدا شد.

جسد هفت نوزاد که طی یک دوره ده ساله به دست مادرشان کشته شدند، روز شنبه در خانه این زن واقع در شهر پلزنت گروو Pleasant Grove در ایالت یوتا در غرب آمریکا پیدا شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این زن 39 ساله روز یکشنبه به اتهام قتل دستگیر شد و تحت بازداشت موقت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، پلیس پلزنت گروو در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشف هولناک پس از تماسی که با پلیس در این ارتباط گرفته شد، صورت گرفت.
پلیس با رسیدن به محل در طبقه اول ساختمان جسد نخستین نوزاد را پیدا کرد.

مأموران پلیس که حکم بازرسی داشتند، همه خانه را بازرسی کردند و در آنجا جسد شش نوزاد دیگر را که در جعبه‌های جداگانه گذاشته شده بود،کشف کردند.

به نوشته روزنامه محلی سالت لیک تریبیون، این جعبه‌ها نیز در کارتن‌هایی قرار داده شده بودند.


پلیس اعلام کرد مگان هانتسمن، مادر این نوزادان که مطبوعات محلی نام وی را فاش کردند، این نوزادان را در یک دوره ده ساله به دنیا آورده و مدتی بعد از تولد آنها را به قتل رسانده است.

به نوشته روزنامه‌های محلی شخصی که با پلیس تماس گرفته بود، شوهر سابق این زن بود.
سه دختر این زن که 13، 18 و 20 سال دارند در این خانه با او زندگی می کردند. 

اخبار حوادث - واحد مرکزی خبر