اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانم 26 ساله در 9 ماه دو زایمان کرد! +عکس



خانم 26 ساله در 9 ماه دو زایمان کرد! +عکس

قدس آنلاین: کنار آمدن با یک نوزاد تازه متولد شده سخت است چه برسد به اینکه در 9 ماه دو نوزاد به دنیا بیاید!

زایمان,باردار,اخبار,اخبار گوناگون

پسر و دختر خانم Claire Ormrod مطمئنا در یک کلاس درس می خوانند.
آلیس، دختر این خانم 26 ساله در 6 دسامبر 2011 در 25 هفتگی به دنیا آمد. هفت هفته بعد زایمان در یک بارداری مجدد، پسرش گرت در 29 هفتگی به دنیا آمد. این نشان می دهد که خانم اورموند همزمان باردار بوده است.
نکته جالب توجه اینجاست که خانم اورموند با وجود عوارض خطرناک در هر دو بارداری، بچه های سالمی به دنیا آورد.نوزاد دختر 15 هفته و نوزاد پسر نیز 11 هفته قبل از موعد به دنیا آمد.
خانم Claire Ormrod گفت: هنگامی که متوجه شدم دوباره باردار هستم بسیار شگفت زده شدم و تصمیم گرفتم آن را سقط کنم اما خودم را متقاعد کردم که آن یک نوزاد زودرس است و از موقع سقط کردن آن نیز گذشته است. اکنون بسیار خوشحالم که هر دو آنها هنوز با ما هستند..../قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
زایمان بچه:9 ساله در شیـــــراز......!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن 35 ساله باچهره کودک 9 ماهه+عکس



 

 

 

زن 35 ساله باچهره کودک 9 ماهه+عکس

 

 

مشرق: داستان زندگی بنجامین باتن به حقیقت پیوست با این تفاوت که این زن برزیلی نه پیر می شود و نه جوان. این زن که Maria Audete نام دارد در ماه می 1981 یعنی 30 سال پیش متولد شده اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید هنوز اندامش شبیه به یک کودک 9 ماهه است. این زن به یک خانواده فقیر تعلق دارد و در یک خانه گلی زندگی می کند.

 

نامادری او که Dora نام دارد از زمانی که با پدر ماریا ازدواج کرده مراقبت از او را برعهده گرفته است. Dora معتقد است که ماریا شور زندگی اوست و باور دارد که او هدیه از طرف خداوند است! متخصصین دانشگاه Faculity of Medicine شهر Ceara برزیل باور دارند که ماریا از بیماریی رنج می برد که موجب فقدان هورمون تیروئید می شود.

در نتیجه به دلیل کم کاری تیروئید بدن او هیچ وقت از نظر فیزیکی و مغزی رشد نمی کند. آنها باور دارند که اگر زودتر او را تحت مداوا قرار می دانند هرگز این مشکل برایش پیش نمی آمد. در حال حاضر این دانشگاه هزینه مداوای ماریا را برعهده گرفته و در حال مداوای اوست و ممکن است او از زمان مداوا مانند یک کودک مراحل رشد و تکامل را طی کند.

ماریا به همراه پدر و همسر دوم پدرش زندگی می کند. مادر اصلی او 13 سال پیش فوت کرده است. خانواده او به دلیل فقر شدید نتوانسته اند هیچ گونه معالجه ای را برروی او اعمال کنند. شاید اگر در زمان کودکی برای مداوای او اقدام می کردند مداوا می شد. اما در حال حاضر مانند یک کودک کوچک زندگی می کند. او حتی نمی تواند نیازهای اولیه خود را برطرف کند و یا حتی صحبت کند.

نامادری او که Dora نام دارد از زمانی که با پدر ماریا ازدواج کرده مراقبت از او را برعهده گرفته است. Dora معتقد است که ماریا شور زندگی اوست و باور دارد که او هدیه از طرف خداوند است!

متخصصین دانشگاه Faculity of Medicine شهر Ceara برزیل باور دارند که ماریا از بیماریی رنج می برد که موجب فقدان هورمون تیروئید می شود. در نتیجه به دلیل کم کاری تیروئید بدن او هیچ وقت از نظر فیزیکی و مغزی رشد نمی کند. آنها باور دارند که اگر زودتر او را تحت مداوا قرار می دانند هرگز این مشکل برایش پیش نمی آمد. در حال حاضر این دانشگاه هزینه مداوای ماریا را برعهده گرفته و در حال مداوای اوست و ممکن است او از زمان مداوا مانند یک کودک مراحل رشد و تکامل را طی کند..../مشرق