اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانمی که برای لبخند زدن باید 15 هزار پوند هزینه کند +عکس



خانمی که برای لبخند زدن باید 15 هزار پوند هزینه کند +عکس

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "گابریلا اندروز" 48 ساله مشخصات زنی است که درمان دندانهایش نیمه کاره مانده است و پزشک معالجش وی را رها کرده و به کشورش بازگشته است ، او برای این عمل حدود 4 هزار پوند هزینه کرده بود که حالا با نیمه کاره ماندن آن  مجبور است 15 هزار پوند دیگر بپردازد تا بتواند بار دیگر لبخند بزند.

وی قصد داشت عمل ایمپلنت دندانی انجام دهد و برای اینکه نتیجه کار تضمین شده باشد تصمیم گرفت در یک کلینیک خصوصی این کار را انجام دهد در مرحله اول پزشک دندانهای اورا کشید و در مرحله بعد دو حفره با استخوانهایی شبیه دندانهای کوچک برای او گذاشت تا ایمپلنت را روی آنها سوار کند اما نهایتا وقتی این خانم برای درمان نهایی به کلینیک رفت متوجه شد پزشک معالجش برای همیشه از آنجا رفته است و او مانده است با صورتی که شبیه هیولاها شده است.

او میگوید دیگر اعتماد به نفسش را از دست داده است و تصور میکند همه به او نگاه میکنند او حتی قادر به خوردن غذا و یا درست صحبت کردن نیست و این مسئله به شدت وی را میرنجاند.

این خانم از کلینیکی که دکتر دندانپزشکش در آن کار میکرده است شکایت کرده است تا دست کم غرامتی بگیرد و بتواند به درمان دندانهایش ادامه دهد./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
اسکوات زدن سلیمی با وزن 320 کیلوگرم(705 پوند) مثله آب خوردن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت حرف زدن یک دختر 15 ساله با پسر غریبه +عکس



خانواده پاکستانی با اسید به دختر خود حمله کرده و باعث مرگش شدند.

به گزارش پلیس محلی پاکستان یک خانواده روستایی پاکستانی هنگامیکه متوجه شدند دختر 15 ساله شان با یک پسر غریبه هم صحبت شده است با پاشیدن اسید روی تمام صورت و بدن او باعث مرگش شدند.

 اخبار,اخبار حوادث

  این اتفاق در یکی از روستاهای کوچک از توابع ایالت کشمیر رخ داد.پدر و مادر این دختر اعتراف کردند زمانیکه دیده اند این دختر با یک پسر غریبه هم کلام شده است او را با اسید سوزانده اند.

در گزارشات پلیس آمده است پدر این دختر که "محمد ظفر " نام دارد دختر خود را دید که با یک پسر غریبه در خارج از خانه در حال صحبت است او ابتدا این دختر را به باد کتک گرفت و بعد به کمک همسرش تمام بدن و صورت او را با اسید سوزاند . این دختر به طرز وحشتناکی دچار سوختگی شد اما والدین سنگدل او را تا روز بعد به بیمارستان نبردند و زمانیکه او به بیمارستان رسید جان سپرد.

به گفته پزشکی قانونی مرگ این دختر به صورت تدریجی و دردناک رخ داده است. یکی از اقوام این دختر با پلیس تماس گرفت و پدر و مادر سنگدل او به جرم قتل بازداشت شدند.... / پرداد