اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاطره یک نماینده از زندگی در آمریکا و کانادا


حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی گفت: دختران در امریکا آرایش نمی کنند ولی پیرزن ها به توصیه روانپزشکان برای جلوگیری از افسردگی کمی آرایش می کنند که این مساله را در مقایسه با ایران باید مورد تحلیل قرار داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین ارزش برای زنان و بانوان جامعه حفظ و رعایت حجاب است.

حجت الاسلام ˈمرتضی آقا تهرانیˈ پنجشنبه شب در نشست تخصصی تقویت مبانی دینی و شبهه زدایی دینی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: حجاب زن باعث مصونیت او در جامعه شده و از چشم نامحرم بدور می ماند.

وی با استناد به حضور 9 سال خود در امریکا و کانادا گفت: دختران در امریکا آرایش نمی کنند ولی پیرزن ها به توصیه روانپزشکان برای جلوگیری از افسردگی کمی آرایش می کنند که این مساله را در مقایسه با ایران باید مورد تحلیل قرار داد.

آقاتهرانی افزود: برخی انسانها در اوهام و خیال قراردارند و این در حالی است که انسان باید خود را در ترازوی نقد قرار دهد .

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی قدر انقلاب را نمی دانند و این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی دستاورد بزرگ انقلاب بوده است.

در این نشست که نمایندگان ولی فقیه در استان های یزد، چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم حضور داشتند، مردم با پیکر شهید گمنام وداع کردند.


ویدیو مرتبط :
حرف های نماینده کنگره کانادا در مورد زامبی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قذافی باز هم پیش بینی کرد: جنگ قریب الوقوع آمریکا، کانادا، روسیه و دانمارک



 

 

قذافی باز هم پیش بینی کرد: جنگ قریب الوقوع آمریکا، کانادا، روسیه و دانمارک

 

معمر قذافی پیش بینی کرد در آینده ای نزدیک آمریکا، کانادا، روسیه و دانمارک بر سر مالکیت قطب شمال، باهم بجنگند. به گزارش عصر ایران ، رهبر لیبی با انتشار مقاله ای در سایت اینترنتی خود نوشت: این چهار قدرت واقع در حاشیه قطب شمال وارد جنگ خواهند شد و هر یک سعی می کنند تا پیروز این جنگ باشند.

وی در این مقاله با عنوان " تعقل قبل از رسیدن به قطب شمال ... از قطب شمال دست بردارید" نوشت: قطب شمال یک مشکل جغرافیایی و نه ایدئولوژی یا سیاسی است لذا گزینه بروز جنگ شدید وجود دارد.

رهبر لیبی افزود: ایده های مطرح شده از سوی کشورها برای رویارویی در قطب شمال، بسیار نگران کننده و ترسناک اند.

قذافی در مقاله خود با اشاره به تعدادی از نشانه ها و موضع گیری های این دولت ها در رابطه با قطب شمال آنها را بسیار نگران کننده دانست و گفت: این موضع گیری ها به شدت خطرناک اند و از امکان وجود برخوردی سهمگین خبر می دهند که فاجعه ای بزرگ رقم خواهد خورد.

رهبر لیبی افزود: این چند کشور از شراکت در زمینه های اقتصادی در قطب شمال سخن به میان می آورند اما برخوردی سهمگین میان آنها بر سر قطب شمال در راه است. هم اکنون سخن از برخورد منافع اقتصادی و جغرافیایی و سیاسی کشورهای حاشیه قطب شمال وجود دارد.

پیش از این در مهر ماه، بیش از 300 نفر از مقامات و کارشناسان کشورهای روسیه،‌ کانادا،‌ نروژ، دانمارک، فنلاند، ایسلند ، سوئد و آمریکا به عنوان کشورهای ساحلی قطب شمال در اجلاس بین المللی منطقه قطب شمال آرکتیک در مسکو گرد هم آمدند تا درباره آینده و رژیم حقوقی این منطقه گفتگو کنند.

تاکنون کشورهای ساحلی قطب شمال بارها، ادعاهایی را درباره مالکیت بر بخش های از این منطقه را مطرح کرده اند.../عصر ایران