اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خارج شدن اتوبوس از جاده در آذربایجان شرقی


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: بر اثر خارج شدن اتوبوس مسافربری از مسیر در محور تبریز- ارومیه در محدوده پل خاصبان، 23 نفر مصدوم شدند.

ایسنا: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: بر اثر خارج شدن اتوبوس مسافربری از مسیر در محور تبریز- ارومیه در محدوده پل خاصبان، 23 نفر مصدوم شدند.

حبیب حسینقلی زاده توضیح داد: این حادثه ساعتی قبل به اپراتوری 115 استان گزارش شد و طی آن 4 دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های جزیره اسلامی، خرخر، ایلخچی و خسروشاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت و 23 نفر از سرنشینان آن به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند. وضعیت عمومی مصدومان اعزامی به بیمارستان رضایت بخش است.

حسینقلی زاده گفت: متاسفانه حضور همیشگی مردم و رانندگان در حال عبور به منظور تماشای صحنه تصادف، مانع از امداد رسانی سریع و به موقع خودروهای امدادی به مصدومان شده و تلفات جاده‌ای را دو چندان می‌کند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان از مردم خواست در حین بروز تصادف، به جای فیلم گرفتن و تجمع، راه را برای عبور خودروهای امدادی باز کنند.

به گفته شاهدان عینی، برخورد اتوبوس با تلی از خاک علت وقوع این حادثه بوده، اما علت دقیق بروز این حادثه توسط عوامل پلیس راه حاضر در صحنه در حال بررسی است.


ویدیو مرتبط :
دیدار استاندار آذربایجان شرقی با رئیس جمهور آذربایجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی مرگبار اتوبوس در آذربایجان شرقی/ 5 تن کشته و مجروح شدند



واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در آذربایجان شرقی 5 کشته و مجروح بجا گذاشت.

با اعلام این حادثه بلافاصله عوامل اورژانس 115 به محل اعزام و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان حادثه را به بیمارستان انتقال دادند.

اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران