اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکم پرونده مدیر عامل سابق ایرنا صادر شد


حکم پرونده مدیر عامل سابق ایرنا که پیشتر در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه شده بود، صادر شد.

خبرگزاری ایرنا: حکم پرونده مدیر عامل سابق ایرنا که پیشتر در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه شده بود، صادر شد.

جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) 24 فروردین ماه امسال در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

براساس این گزارش، اتهام نخست مدیرعامل سابق ایرنا درج مطلبی با عنوان «ساخت جکوزی در متروی تهران» با شکایت شرکت متروی تهران و اتهام دوم وی درج محکومیت متهمان پرونده قضات کهریزک درمرحله ای که افشای آن ممنوع بود، است.

درهر دو مورد اتهامی،مدیرعامل سابق ایرنا به عنوان صاحب امتیاز روزنامه ایران با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و هیات منصفه وی را با اکثریت آرا مستحقق تخفیف در مجازات دانست.

در اتهام نخست از خبرنگار روزنامه ایران نیز شکایت شده بود که هیات منصفه وی را مجرم نشناخت.

در نهایت، شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران اقدام به صدور رای کرد که مدیر عامل سابق ایرنا در هر دو عنوان اتهامی محکوم و خبرنگار روزنامه ایران نیز تبرئه شده است.

مجید امیدی شهرکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی گروه اجتماعی ایرنا اظهار داشت:هنوز حکم دادگاه ابلاغ نشده است و اطلاعی از جزئیات آن ندارم.

قاضی پرونده نیز در خصوص این پرونده گفت: رای صادر و به مدیر عامل سابق ایرنا ابلاغ خواهد شد.

وی به نوع محکومیت هیچ اشاره ای نکرد.


ویدیو مرتبط :
حکم پرونده مهدی هاشمی تا پایان سال صادر می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حکم چند مسئول را صادر کرد



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حکم چند مسئول را صادر کرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، در احکامی مشاور عالی مدیر عامل، سرپرست معاونت فرهنگی، مشاور مدیر عامل و رئیس دفتر و سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه را منصوب کرد.

مهر  به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در احکام جداگانه جمشید زارع را به عنوان مشاور مدیر عامل، سعید شیرینی را به عنوان معاون اجرایی، امیر جیرودی را به عنوان مشاور مدیر عامل و رئیس دفتر، امید‌علی پور‌حسن را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و محسن سهرابی را به عنوان سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد./مهر