اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکم صادر شد؛ قاتل میدان کاج در ملأعام اعدام می‌شود



 

 

حکم صادر شد؛ قاتل میدان کاج در ملأعام اعدام می‌شود

 

قاضی شعبه 71 دادگاه كیفری حكم قصاص متهم پرونده قتل در سعادت‌آباد را صادر كرد.

پس از جلسه محاكمه صبح دیروز متهمان پرونده قتل در سعادت‌آباد كه در آن متهم پرونده به دفاع از خود پرداخت قاضی نورالله عزیز محمدی با مستشاران این شعبه به شور نشست و در نهایت حكم قصاص یعقوب را صادر كرد.

قاضی عزیزمحمدی درباره حكم صادره گفت: یعقوب به اتهام قتل به قصاص، به اتهام رابطه نامشروع با كیمیا به تحمل 100 ضربه شلاق و به اتهام قدرت‌نمایی با چاقو به 2 سال حبس و 74 ضربه شلاق محكوم شد.

رئیس شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران، گفت: حكم در ملاءعام اجرا خواهد شد اما مكان اجرای آن با نظر دادستان تهران خواهد بود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
دادگاه قاتل میدان کاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال اعدام قاتل در میدان کاج تهران



  رئیس شعبه 71 دادگاه کیفری تهران با بیان اینکه موضوع پرونده قتل در میدان کاج تهران صبح فردا دوشنبه با حضور چهار مستشار رسیدگی می شود گفت: به احتمال زیاد قاتل پرونده در میدان کاج به دار آویخته می شود.

 

قاضی نورالله عزیز محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نوع جنایت صورت گرفته در میدان کاج و تبعات ناخوشایند آن در جامعه و جریحه دار شدن احساسات عمومی گفت: با توجه به درخواست والدین مقتول مبنی بر اجرای اشد مجازات برای متهمان پرونده (یعقوب و سعیده) صبح دوشنبه با حضور چهار مستشار پرونده مورد بررسی قرار گرفته و رای نهایی صادر می شود.

وی افزود: با توجه به تبعات این جنایت و درخواست قصاص از سوی والدین مقتول این احتمال وجود دارد که متهم در محل وقوع جنایت (میدان کاج) به دار مکافات آویخته می شود.

ساعت 10 روز پنجشنبه ششم آبانماه اهالی یکی از خیابانهای سعادت‌ آباد با شنیدن صدای درگیری متوجه یک دعوای خیابانی شدند. در جریان این نزاع یک بنگاهدار به نام "یعقوب" با چاقو به سمت مردی حدودا 30 ساله هجوم برد و با وارد آوردن ضربه به ناحیه شکم او را به ‌شدت مجروح کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که دو تن از ماموران کلانتری 134 شهرک قدس پس از وقوع این حادثه و تماس مردم با مرکز فوریتهایش پلیسی 110 در جریان قرار گرفتند و در صحنه حادثه حضور داشتند. به دنبال این ماجرا، دقایقی بعد متهم خود را تسلیم ماموران کرد و به این ترتیب تحقیقات از وی آغاز شد.

امروز یکشنبه نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل در سعادت آباد تهران در تالار اجتماعات مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد. ... /مهر