اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله 3 دزد نقابدار به زوج تهرانی



اخبار ,اخبار حوادث ,حمله 3 دزد نقابدار به زوج تهرانی

 

اخبار حوادث - حمله 3 دزد نقابدار به زوج تهرانی

مردی که همراه دو مرد نقابدار به خانه یکی از دوستانش حمله کرده و با محبوس کردن زن خانواده، به منظور اخاذی، شوهرش را تا حد مرگ کتک زده بودند، تحت تعقیب پلیس پایگاه دوم اطلاعات و امنیت تهران قرار گرفتند.

به گزارش جام جم، چندی پیش اهالی یکی از محله های شمال غرب تهران با شنیدن صدای کمک خواهی زنی از خانه هایشان خارج شدند و مشاهده کردند سه مرد نقابدار با قمه و شمشیر، سراسیمه از خانه یکی از همسایه ها بیرون آمده و در حال فرار هستند.

در پی این ماجرا، همسایه ها قصد متوقف کردن مردان نقابدار را داشتندکه آنها با تهدید همسایه ها از محل فرار کردند.

با فرار مهاجمان نقابدار، ساکنان محل با ورود به خانه زن همسایه مشاهده کردند، دست های زن جوان با طناب بسته شده و او در یکی از اتاق ها محبوس است و شوهرش نیز بشدت زخمی شده و بی هوش در آشپزخانه افتاده است.

با نجات زن جوان، همسایه ها شوهر زخمی او را به مرکز درمانی منتقل و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گزارش کردند.

ماموران انتظامی با حضور در محل به تحقیق از همسر مرد زخمی پرداختند که وی گفت: دقایقی پس از بازگشت همسرم به خانه، زنگ در به صدا درآمد. وقتی شوهرم در را باز کرد، سه مرد نقابدار با قمه و شمشیر به زور وارد خانه شدند. شوهرم به مقابله با آنها پرداخت، اما بی فایده بود. مردان مهاجم همسرم را بشدت کتک زدند و زخمی کردند.

زن شاکی اضافه کرد: با فریاد از همسایه ها کمک می خواستم. در این هنگام یکی از مردان نقابدار به سمتم آمد و مرا به زور به یکی از اتاق ها برد و دست و پایم را بست و مرا زندانی کرد.

زن ادامه داد: در جدال با مرد نقابدار بودم که ناگهان نقاب از چهره اش کنار رفت و او را که از دوستان شوهرم بود، شناختم. وقتی به وی اعتراض کردم که این چه رفتاری است، مرا کتک زد. در آن هنگام فقط صدای ناله ها و کمک خواهی شوهرم را می شنیدم که دقایقی بعد همسایه ها به کمک آمده و با نجات من، شوهرم را به بیمارستان منتقل کردند.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی بازپرس شاهنگیان در شعبه 14 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، تحقیقات تکمیلی برای دستگیری سه نقابدار فراری آغاز شد.

جستجو ها ادامه داشت تا این که چند روز بعد گزارشی از مسئولان بیمارستان در اختیار پلیس پایگاه دوم اطلاعات و امنیت تهران قرار گرفت مبنی بر این که مرد زخمی با تلاش پزشکان از مرگ نجات پیدا کرده است.

در ادامه تحقیقات ماموران ابتدا با شناسایی هویت یکی از مهاجمان فراری که زن شاکی او را شناخته بود، به مخفیگاه وی اعزام شدند، اما او به مکان نامعلومی فرار کرده بود.

در حالی که تحقیقات پلیس برای دستگیری مهاجمان فراری ادامه داشت، زن شاکی با حضور دوباره در مرکز پلیس عنوان کرد، فرد مجرم با من تماس گرفت و تهدید کرد باید به او پول پرداخت کنم، در غیر این صورت آسایش را از من و خانواده ام سلب می کند و در تماس بعدی، مبلغ درخواستی را اطلاع می دهد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد اخاذ و دو همدست وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
درگیری شدید کارمند فروشگاه با دزد نقابدار!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مرگبار دزد نقابدار از خانه زوج سالخورده



اخبار حوادث - سرقت مرگبار دزد نقابدار از خانه زوج سالخورده/ همسر مجروح شاهد مرگ شوهرش بود

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری سارق قاتل که چند روز قبل پیرمرد 85 ساله‌ای را به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد معصومی، اظهار کرد: در 27 مهرماه سال جاری مأموران انتظامی شهرستان فامنین در جریان یک فقره درگیری در یکی از منازل سطح این شهرستان قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به محل حادثه عزیمت کردند.
 
وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد ضارب نقابدار که به قصد سرقت وارد منزل مذکور شده بود، پس از مضروب کردن صاحبان خانه از محل گریخته است.
 
فرمانده انتظامی فامنین ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پیرمرد 85 ساله به علت شدت جراحات وارده در ناحیه گردن به قتل رسیده و همسر وی نیز زخمی شده که توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.
 
وی اظهار داشت: با انجام تحقیقات میدانی مقتول به نام "م" 29 ساله شناسایی و با هماهنگی قضایی و تحقیقات محلی اقدامات بعدی پلیس در خصوص دستگیری قاتل آغاز شد.
 
معصومی با اشاره به تحقیقات محسوس و غیر محسوس و استفاده از شگرد پلیسی در شناسایی قاتل متواری اشاره و آن را از جمله اقدامات پلیسی دانست که سبب شناسایی متهم فراری و رمز گشایی این پرونده قتل شد.
 
وی با اشاره به دستگیری قاتل در محور اصلی ساوه - فامنین خاطرنشان کرد: در کمتر از 10 روز و با کار بسیار سنگین مجموعه آگاهی شهرستان و همراهی دیگر واحدهای انتظامی، رمز گشایی این پرونده قتل و دستگیری قاتل صورت گرفت و متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در خاتمه بیان داشت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات به عمل آمده ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و انگیزه اصلی خود را سرقت اعلام کرد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران