اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله عجیب زن خشمگین به شوهر بد رفتار




اخبار حوادث - حمله عجیب زن خشمگین به شوهر بد رفتار

زن خشمگین لیوان شیشه‌ای را به صورت شوهرش كوبید تا از شكنجه‌هایش فرار كند.چندی پیش زن جوانی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای بعثت از شكنجه‌های شوهرش پرده برداشت و گفت: چهار سال پیش از طریق دوستم با شوهرم آشنا شدم و خیلی زود پیشنهاد ازدواج گرفتم.

وی افزود: از آنجا كه من در ازدواج نخستم شكست خورده و بی‌سرپناه بودم وقتی دیدم ایوب مرد خوبی است و می‌تواند مرا خوشبخت كند، بدون هیچ‌گونه پرس‌وجو به عقد وی درآمدم.

ایوب همه امكانات زندگی را برایم مهیا كرد، طوری كه هیچگونه كم و كاستی در زندگی نداشتم و همیشه تصور می‌كردم خوشبخت‌ترین زن دنیا هستم و همسرم بهترین مرد دنیا! اما مدتی بعد اخلاق و رفتار ایوب تغییر كرد و شوهرم مدام بهانه‌گیری می‌كرد تا جایی كه شنیدم نباید زیاد به خانه پدر و مادرم رفت و آمد داشته باشم.

همه شرایط را پذیرفتم، از این كه دوباره طلاق بگیرم وحشت داشتم، تصور می‌كردم این پایان بدخلقی‌های شوهرم است اما ایوب دست بردار نبود، وی گاه و بی‌گاه بدون هیچ دلیلی مرا به باد كتك می‌گرفت و زندگی را برایم جهنمی كرده بود.

زن جوان گفت: «شوهرم بی‌رحمانه با كمربند به جانم می‌افتاد. دیگر تحمل شكنجه‌های او را ندارم، به ستوه آمده‌ام به خاطر همین از شوهرم به خاطر بی‌رحمی و بی‌عاطفگی‌اش شكایت دارم.بازپرس پرونده وقتی با ادعاهای این زن دستور احضار شوهرش را صادر كرد ایوب با سری باندپیچی‌شده پیش روی بازپرس نیكزاد ایستاد و گفت: درآمد مالی خوبی دارم از روزی كه زندگی زیر یك سقف را با این زن آغاز كردم روزگارم سیاه شده است.

 مادرش در زندگی‌مان خیلی دخالت می‌كند و همسرم نیز تنها گوش به فرمان مادرش است و هرچی مادرزنم بگوید را انجام می‌دهد. در مدت چهارسال زندگی مشتركی كه با همسرم داشته‌ام، تصمیم‌گیرنده اصلی مادرش بود،

 

وی باید برای ما برنامه‌ریزی كند كه كجا برویم كجا نرویم! بدتر از همه من هرچی گوشت و مرغ به خانه می‌آورم همسرم همه آن را به خانه مادرش می‌برد این درحالی است كه من راضی نیستم، به خاطر همین با همسرم دعوا كردم و خواستم دست از این كارها بردارد.

بر سر همین ماجرا همسرم لیوان شیشه‌ای را به سمت من پرت كرد و به پیشانی‌ام كوبید و من به خاطر خونریزی به درمانگاه رفتم.مرد جوان گفت: تا امروز به خاطر بچه‌مان سكوت كرده‌ام و این درحالی است كه بارها تصمیم به طلاق گرفته‌ام. من به خاطر بچه دوساله‌مان پایبند زندگی با وی هستم و اگر خسته شوم دیگر نمی‌توانم شرایط را تحمل كنم.

زن عصبانی كه با ادعاهای شوهرش مواجه شده بود به بازپرس نیكزاد گفت: من از خودم دفاع كردم، دیدم شوهرم به من حمله كرده است مجبور شدم لیوان را به سمتش پرتاب كنم، وضعیت مالی خانواده‌ام خوب است و نیازی به مرغ و گوشت خانه من ندارند و شوهرم این‌ها را بهانه كرده است، من نیز همسرم و بچه‌ام را دوست دارم اما نمی‌خواهم هر روز با وحشت بیدار شوم.

بنا بر این گزارش پس از جلسه تحقیق، این زن و شوهر باهم آشتی كردند و پذیرفتند آرامش را به خانه‌شان بازگردانده و فضای آرامی برای كودكشان فراهم كنند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
دزدی عجیب از زن و شوهر..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله زن حسود به شوهر سابق



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حمله زن حسود به شوهر سابق

زن جوانی كه پس از متاركه با همسرش، منزل او را با كوكتل مولوتوف هدف حمله قرار داده و سبب آتش‌سوزی شده، بازداشت شد.

«هدر كلاركسون» 22 ساله متهم است پس از آن‌كه به ناچار و با خواست شوهرش از او جدا شده خانه دو طبقه او را با استفاده از شیشه‌های پر از الكل آتش زده و سبب رعب و وحشت همسایه‌ها شده است.

كلاركسون كه هنگام پرتاب مواد آتش‌زا به خانه همسر سابقش او را با الفاظ ركیك صدا می‌زد و ناسزا می‌گفت دقایقی بعد از رسیدن پلیس و ماموران آتش‌نشانی به محل بازداشت شد.

همسایه‌های این مرد گفته‌اند خانم كلاركسون پس از جدایی از همسرش اغلب خانه او را زیرنظر داشت و ظاهرا پس از آن كه متوجه شد او با دختری آشنا شده و قصد ازدواج با او را دارد از حسادت دست به این اقدام خطرناك زده است.«/جام جم آنلاین