اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله خانواده مقتول به خودروی متهم/بازسازی جنایت خیابان مدنی متوقف شد



حمله خانواده مقتول به خودروی متهم/بازسازی جنایت خیابان مدنی متوقف شد/خبر استفاده پلیس از گاز اشک‌آور دروغ است

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بازسازی صحنه جنایت خیابان شهید مدنی به علت ازدحام بیش از اندازه مردم و درگیری های پراکنده انجام نشد و البته این در حالی است که بازپرس پرونده جنایت در خیابان مدنی گفت: اخبار منتشر شده درباره وقوع درگیری، حمله خانواده مقتول به متهم و استفاده پلیس از گاز اشک‌آور صحت ندارد.

در حالیکه قرار بود بازسازی صحنه جنایت خیابان شهید مدنی ساعت 12 امروز انجام شود  به علت ازدحام جمعیت و درگیریهای پراکنده میان خانواده مقتول، مجروحان و برخی افراد انجام نشد.خودروی حامل متهم به همراه قاضی شهریاری بازپرس ویژه قتل ساعت 12:20 دقیقه به وارد صحنه جنایت شد که بلافاصله بیش از هزار نفر به سمت خودروی حامل متهم حمله کرده و مانع از پیاده شدن او شدند.به دلیل کمبود ماموران پلیس در محل بازسازی بی نظمی های بسیاری بوجود آمده به طوری که متهم پس از 30 دقیقه محل بازسازی صحنه جنایت را ترک کرد.

این در حالی بود که ازدحام بیش از حد و بی نظمی هایی که به دلیل نبود ماموران پلیس رخ داد دسترسی خبرنگاران و فیلمبرداران را به متهم غیرممکن کرده بود و خبرنگاران با مشکلات زیادی روبرو شدند.پس از انتقال متهم،هنوز تعداد زیادی در محله نظام آباد برای دیدن بازسازی صحنه جرم حضور دارند. تعداد زیادی از مردم در شعارهایی از نیروی انتظامی قدردانی کردند.

همزمان با حضور خودروی حامل متهم درگیریهای پراکنده ای رخ داد. این در حالی است که مادر یکی از مجروحان حادثه هنگامی که ماموران قصد انتقال متهم از محل را داشتند به دنبال خودرو دویده و خواستار قصاص متهم در محل جنایت شد.

در ادامه بازپرس محمد شهریاری بازپرس ویژه قتل تهران به تحقیق از اهالی محل پرداخت که صاحب یک سوپر مارکت مدعی شد پسر 23 ساله زمان حادثه حالت عادی نداشته و هر کسی را که سر راهش قرار داشت او را با چاقو زخمی می کرد.این فرد ادامه داد: این جوان به علت ایجاد رعب و وحشت، محارب است و باید جلو چشم مردم محل اعدام شود. بسیاری از مردم هنوز احساس ناامنی می کنند.

خبر استفاده پلیس از گاز اشک‌آور دروغ است

این در حالی است که بر خلاف گزارش مهر شهریاری بازپرس پرونده جنایت در خیابان مدنی در گفت‌وگو با  فارس می گوید: درگیری و استفاده پلیس از گازاشک‌آور در هنگام بازسازی صحنه جرم خیابان مدنی صحت ندارد. مردم در مقابل از اقدام پلیس تشکر کرده و شعار می‌دادند.

وی با بیان اینکه هیچ اتفاق خاصی در این مراسم رخ نداد ادامه داد: جمعیت زیاد بود و موفق به بازسازی صحنه جرم نشدیم.

بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران گفت: حمله خانواده مقتول و مجروحان این حادثه به متهم نیز دروغ است و صحت ندارد.

شهریاری خاطرنشان کرد: بازسازی صحنه جرم در حضور انبوه جمعیت امکان ندارد ولی سعی می‌کنیم در اولین فرصت بازسازی صحنه جرم انجام شود.

وی در پایان تأکید کرد: ما هیچ قراری برای گرداندن متهم در خیابان نداشتیم زیرا این کار غیرقانونی است و ادعای برخی رسانه‌ها در این زمینه دروغ و کذب است./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حمله ی پدر مقتول به قاتل در دادگاه!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب درگیری در بازسازی صحنه جنایت خیابان مدنی


بازسازی صحنه جنایت خیابان شهید مدنی به علت ازدحام بیش از اندازه مردم و درگیری های پراکنده تاکنون انجام نشده است.

خبرگزاری مهر: بازسازی صحنه جنایت خیابان شهید مدنی به علت ازدحام بیش از اندازه مردم و درگیری های پراکنده تاکنون انجام نشده است.

در حالیکه قرار بود بازسازی صحنه جنایت خیابان شهید مدنی ساعت 12 امروز انجام شود تاکنون به علت ازدحام جمعیت و درگیریهای پراکنده میان خانواده مقتول، مجروحان و برخی افراد انجام نشده است.

خودروی حامل متهم به همراه قاضی شهریاری بازپرس ویژه قتل ساعت 12:20 دقیقه به وارد صحنه جنایت شد که بلافاصله بیش از هزار نفر به سمت خودروی حامل متهم حمله کرده و مانع از پیاده شدن او شدند.

به دلیل کمبود ماموران پلیس در محل بازسازی بی نظمی های بسیاری بوجود آمده به طوری که متهم پس از 30 دقیقه محل بازسازی صحنه جنایت را ترک کرد.

این در حالی بود که ازدحام بیش از حد و بی نظمی هایی که به دلیل نبود ماموران پلیس رخ داد دسترسی خبرنگاران و فیلمبرداران را به متهم غیرممکن کرده بود و خبرنگاران با مشکلات زیادی روبرو شدند.

ماموران که چاره ای برای متفرق کردن مردم نداشتند با استفاده از گاز اشک آور تعدادی از مردم را از محل متفرق کردند اما هنوز تعداد زیادی در محله نظام آباد برای دیدن بازسازی صحنه جرم حضور دارند.

تعداد زیادی از مردم در شعارهایی از نیروی انتظامی قدردانی کردند.

همزمان با حضور خودروی حامل متهم درگیریهای پراکنده ای رخ داد. این در حالی است که مادر مقتول هنگامی که قصد انتقال متهم از محل را داشتند به دنبال خودرو دویده و خواستار قصاص متهم در محل جنایت شد.



تکذیب درگیری در بازسازی صحنه قتل خیابان مدنی


خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: قرار بود ظهر امروز قاتل خیابان مدنی در محل حاضر و صحنه جرم بازسازی شود که به دلیل ازدحام جمعیت این موضوع به آینده موکول شد این در شرایطی است که هیچ درگیری بین ماموران،‌متهم و خانواده مجروحان و مقتول به وجود نیامد.
 
سرهنگ محسن خانچرلی گفت:‌ ظهر امروز متهم خیابان مدنی به محل حادثه انتقال داده شد تا بازسازی صحنه جرم صورت گیرد اما به دلیل وجود بافت مسکونی در منطقه تعداد زیادی از مردم در محل حاضر شده بودند تا چگونگی بازسازی صحنه جرم را مشاهده کنند.

وی ادامه داد:‌ هیچی تصمیمی مبنی بر گرداندن این قاتل در خیابان مدنی و محله های اطراف گرفته نشده بود و تنها بازسازی صحنه جرم در دستور کار قرار داشت که این موضوع نیز به دلیل ازدحام جمعیت به زمان بعد موکول شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: هیچ گونه درگیری در منطقه ایجاد نشد و خبر پرتاب گاز اشک آور از سوی پلیس کذب است.