اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله تروریستی سامرا یک زائر ایرانی شهید و 14 نفر زخمی شدند



 اخبار حوادث - حمله تروریستی سامرا یک زائر ایرانی شهید و 14 نفر زخمی شدند

معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: زائران ایرانی شب گذشته در شهر بلد در سامرا مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و یک نفر شهید و 14 نفر زخمی شدند.

ناصر خدرنژاد گفت: شب گذشته زائرانی که از استان یزد به صورت انفرادی به عتبات عالیات سفر کرده بودند در شهر بلد نزدیکی امامزاده سید محمد سامرا مورد حمله تروریستی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این حمله تروریستی یک زائر ایرانی شهید و 14 نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از زائران وخیم گزارش شده است.

معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: به تمام زائران توصیه می‌کنیم از رفتن به سامرا در ایام اربعین حسینی اکیداً خودداری کنند و طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان حج و زیارت تنها به شهرهای نجف، کربلا و کاظمین سفر کنند.
اخبار حوادث - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حمله تروریستی به شهر پاریس و کشته شدن 153 نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

14 نفر در حادثه تروریستی عوامل ضد انقلاب شهید و زخمی شدند



معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی كردستان گفت: در حادثه تروریستی ساعت 17:10 دقیقه عصر امروز كه در میدان آزادی سنندج روی داد، 14 نفر كشته و مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم كاظمی‌نژاد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: این اتفاق موجب كشته شدن چهار مامور انتظامی و یك فرد عادی و مجروح شدن پنج مامور انتظامی و چهار شهروند سنندجی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی كردستان خاطرنشان كرد: این اقدام تروریستی توسط دو نفر از عوامل ضدانقلاب و با استفاده از سلاح گرم انجام شده است.

وی این اقدام تروریستی را اقدامی كور و تنها با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان مردم عنوان كرد و افزود: اقدامات اساسی پلیس منجر به شناسایی و دستگیری عوامل این ترور كور خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان كردستان با اشاره به اینكه مجروحان در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند، تصریح كرد: متاسفانه حال یكی از آنها رضایت‌بخش نیست.

وی افزود: زمان تشییع پیكر این شهیدان متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است در سال گذشته نیز طی چهار حادثه تروریستی دو روحانی برجسته استان به شهادت رسیدند و دو نفر از قضات دادگستری نیز از این حوادث جان سالم به در بردند.

خبرهای تكمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.../خبرگزاری فارس