اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله به مقبـره یک ایرانشناس در اصفهـان!/تصاویـر



 
اخبار اجتماعی - حمله به مقبـره یک ایرانشناس در اصفهـان!/تصاویـر

در تجمعی که بدون مجوز در حاشیه زاینده رود و در کنار پل خواجوی اصفهان انجام شد عده‌ای خواستار جلوگیری از دفن ریچارد فرای، ایران‌شناس فقید امریکایی شدند.

 این گروه که با حمله به مقبره آرتور پوپ ایران شناس و مورخ شهیر در جوار پل خواجو خواستار تخریب  آن بنای "امریکایی" شده بودند از شورای شهر و مسئولین شهر اصفهان خواستند تا اجازه دفن ریچارد فرای که به قول آنها "جاسوس سیا" بوده را نداده و لکه ننگین دیگری بر پیشانی اصفهان نپذیرند.

تجمع کنندگان در پایان بیانیه‌ای صادر کرده  و تهدید کردند اگر چنین اتفاقی صورت پذیرد، غسل شهادت کرده، کفن پوشیده و جنازه وی را خوراک سگان بیابان کرده و پس از آن آرامگاه پروفسور پوپ را نیز بر سر وی خراب خواهند کرد.

 

اخبار,اخبار اجتماعی, حمله به مقبره آرتور پوپ

 

تجمع کنندگان همچنین در بیانیه خود، به برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان در اصفهان انتقاد کرده و اظهار داشته‌اند: "یک روز همایش بزرگ فتنه گران را در شهر شهیدان برگزار می‌کنند، یک روز خانم اشتون را به اصفهان می‌آوردند، امروز هم درصدد ایجاد نگرانی و تشویش اذهان امت حزب الله هستند".

 

اخبار,اخبار اجتماعی, حمله به مقبره آرتور پوپ


به گزارش امید، در این تجمع عدنان زادهوش عضو شورای شهر اصفهان و اکبر پاکزاد مشاور اقشار استاندار اصفهان حضور داشته و شاهد تعرض به مقبره پروفسور پوپ بوده‌اند.

اخبار,اخبار اجتماعی, حمله به مقبره آرتور پوپ

اخبار اجتماعی - امید

 


ویدیو مرتبط :
تصاویـر گوگـل از خشک شدن دریاچـه ارومیـه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدي نژاد امکان حمله به ايران را رد کرد



تهران - خبرگزاري فرانسه از برازيليا گزارش داد: "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري ايران ، روز دوشنبه در برازيليا امکان حمله نظامي اسراييل يا آمريکا به کشورش را ناچيز دانست.

آقاي احمدي نژاد در مصاحبه اي مطبوعاتي در پاسخ به سوالي در مورد نگراني احتمالي از حمله نظامي اسراييل يا آمريکا به ايران ، گفت: "دوره حمله نظامي ديگر تمام شده است. ما در دوره گفت وگو و تفاهم هستيم. اسلحه و تهديد مربوط به گذشته است."

رييس جمهوري ايران بدون پنهان کردن لبخندي تمسخر آميز ، افزود: "اين موضوع حتي براي آدمهاي عقب افتاده هم روشن است. کساني که شما نام مي بريد ، جرات حمله به ايران را ندارند. آنها هم به آن فکر نمي کنند."

آقاي احمدي نژاد روز دوشنبه به مدت سه ساعت با "لوئي ايناسيو لولا دا سيلوا" رييس جمهوري برزيل گفت وگو کرد و موضوع هسته اي ايران را مورد بحث قرار داد.

لولا در اين روز ، بر حق ايران براي داشتن انرژي هسته اي غير نظامي تاکيد کرد و در عين حال همتاي خود را به يافتن راه حلي عادلانه با قدرت هاي جهاني در مورد پرونده هسته اي ايران فراخواند.

آقاي احمدي نژاد روز سه شنبه از برزيل عازم بوليوي و ونزوئلا خواهد شد تا حمايت رهبران چپ اين کشورها را در مورد برنامه هسته اي ايران در برابر غرب بدست آورد.