اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حماس: نتایج مذاکرات با اسرائیل باطل است



مذاکرات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان, رژیم صهیونیستی

حماس: نتایج مذاکرات با اسرائیل باطل است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن مذاکرات سازش بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان، هرگونه نتیجه حاصل شده در این مذاکرات را باطل و غیر قابل قبول خواند و تأکید کرد که این نتایج تنها مربوط به طرف‌های مذاکره‌کننده است و ملت فلسطین به هیچ وجه، آن را نمی‌پذیرد.

سامی ابو زهری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در جریان مشارکت در تجمعی اعتراضی که جنبش حماس در نود و ششمین سالروز صدور اعلامیه بالفور در مقابل مقر سازمان ملل در غزه برگزار کرده بود، خاطرنشان کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به هیچ وجه حق مذاکره با رژیم صهیونیستی را ندارد و جنبش حماس اجازه امضای هیچ‌گونه توافقنامه‌ای را در جریان این مذاکرات نخواهد داد.

ابو زهری مذاکرات کنونی میان طرفین فلسطینی و صهیونیستی و نتایج برگرفته از آن را مشکوک خواند و تأکید کرد که جنبش حماس به هیچ وجه اجازه تحمیل چنین نتایجی بر ملت فلسطین را نخواهد داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی همچنین تصریح کرد که توطئه‌چینی علیه مسأله فلسطین از زمان صدور وعده ننگین بالفور تا به امروز از طریق سکوت جامعه بین‌الملل در قبال سیاست‌ها و جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت و سرزمین و مقدسات فلسطین و سیاست‌های دوگانه آن‌ها و جانبداری آشکار از این رژیم همچنان ادامه دارد.

سخنگوی جنبش حماس در ادامه تصریح کرد که نود و ششمین سالروز صدور وعده ننگین بالفور امسال در شرایطی است که رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست‌ها و جنایت‌های خود علیه سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین ادامه می‌دهد و طرح‌های یهودی‌سازی و شهرک‌سازی، سیاست کوچاندن ساکنان سرزمین‌های اشغالی، قتل و کشتار و تشدید محاصره نوار غزه را همچنان به پیش‌ می‌برد.

سامی ابو زهری خطاب به تمامی کسانی که به تضعیف مقاومت با تکیه بر راهکارهای مختلف دل خوش کرده‌اند، اعلام کرد که تمامی راهکارها و طرح‌های دشمنان برای تضعیف مقاومت راه به جایی نخواهد برد و رشادت‌ها و دلاوری‌های مبارزان مقاومت در خان یونس بهترین دلیل و نشانه بر توان مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با دشمن بود.

ابو زهری با اشاره به آمادگی مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز آتی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تصریح کرد که کسانی که دل به تضعیف مقاومت قهرمان فلسطین خوش کرده‌اند، افرادی ضعیف و ناتوان هستند.

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نفوذ حماس به اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکرات غیرمستقیم اسرائیل و حماس در قاهره/نتانیاهو حمله زمینی به غزه را 24 ساعت به تعویق انداخت



مذاکرات غیرمستقیم اسرائیل و حماس در قاهره/نتانیاهو حمله زمینی به غزه را 24 ساعت به تعویق انداخت

شبکه تلویزیونی "الجزیره" گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با به تعویق انداختن عملیات زمینی در نوار غزه به مدت 24 ساعت موافقت کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  : شبکه تلویزیونی "الجزیره" گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با به تعویق انداختن عملیات زمینی در نوار غزه به مدت 24 ساعت موافقت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این پیشنهاد در مذاکرات غیر مستقیم بین دولت اسرائیل و حماس در قاهره با میانجیگری مصر اعلام شد. تل آویو معتقد است که در مدت آتش بس کوتاه می توان جزئیات توافق در مورد آتش بس کامل را مورد بحث قرار داد.

امروز هواپیماهای اسرائیل به حملات به نوار غزه ادامه دادند. در مرز با نوار غزه یک گروه بزرگ زمینی ارتش دفاع اسرائیل جمع شده است.

هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا به منظور مذاکرات فوری با نتانیاهو روز چهارشنبه به سرزمین های اشغالی سفر می کند. وی همچنین با مسئولان فلسطینی دیدار خواهد کرد.

براساس این گزارش، وزیر خارجه آمریکا نمایندگان گروه حماس را ملاقات نخواهد کرد.تعداد کل کشته شدگان در نوار غزه از زمان آغاز این حملات به بیش از 100 نفر رسیده است. در میان کشته شدگان زنان و کودکان بودند. در اسرائیل سه کشته و حدود 200 نفر زخمی شدند./انتخاب