اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حلیم نذری بهانه سرقت میلیونی از منزل



 

حلیم نذری بهانه سرقت میلیونی از منزل

 

باند سرقتی كه به بهانه «حلیم نذری» به منزلی در اسلامشهر مراجعه و بیش از ۲۵ میلیون تومان طلا سرقت كرده بودند، متلاشی شد.

پنجم مهر ماه سال جاری ماموران نیروی انتظامی اسلامشهر، از طریق تماس شهروندی در جریان سرقت به عنف در یكی از محلات این شهرستان قرار گرفتند.

ماموران نیروی انتظامی با حضور در صحنه حادثه دریافتند، صبح روز حادثه افرادی به بهانه دادن «حلیم نذری» وارد خانه ای شده و پس از بستن دهان و چشمان زن جوان صاحبخانه، مبلغ ۲۵ میلیون تومان طلا و تعداد زیادی اسناد و مدارك مربوط به زمین و املاك این خانواده را به سرقت برده اند.

محمودی (زن جوان مالباخته) به خبرنگار «حوادث» ایسنا، درباره روز حادثه، گفت: در ساعت ۶:۳۰ صبح پس از آن كه همسرم منزل را ترك كرد، زنگ خانه به صدا در آمد و یك نفر گفت كه از طرف یكی از همسایگان معتمد محل برایمان حلیم نذری آورده است.

وی ادامه داد: پس از گشودن در منزل، حلیم نذری را به صورتم پاشیده و با زور وارد منزل شدند.

این زن جوان، با بیان اینكه سارقان چشمها و لبهایم را با چسب بستند، گفت: سارقان دست و پاهایم را بستند و تهدید كردند كه اگر صدایی از خود درآورم كودك دو ساله من را خواهند كشت.

سرهنگ عباس علیپور سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تهران ضمن تایید این خبر، اضافه كرد: تحقیقات ماموران نیروی انتظامی اسلامشهر برای یافتن زوایای پنهان این ماجرا آغاز شد و آنان پس از گذشت چند روز سه متهم این پرونده را دستگیر كردند.

وی افزود: متهمان این پرونده در بازجویی های بعمل آمده ضمن اعتراف به سرقت به چندین مورد سرقت با بهانه حلیم نذری اعتراف كردند.

علیپور با بیان اینكه پرونده در حال پیگیری در دادسرای اسلامشهر است، ازافرادی كه به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست كه برای شناسایی متهمان مورد نظر به فرماندهی انتظامی این شهرستان مراجعه كنند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تهران در پایان به افراد توصیه كرد تا به راحتی به افرادی كه تحت عناوین مختلف همچون، مامور آب و گاز به در منزل مراجعه می كنند، اعتماد نكنند و افرادی كه دارای كارت شناسایی و یونیفرم ویژه هستند را به خانه راه دهند.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
حلیم نذری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت 80 میلیونی طلا به بهانه خرید




 اخبارحوادث - سرقت 80 میلیونی طلا به بهانه خرید

 سارق طلافروشی در اصفهان که به بهانه خرید تعدادی گردنبند به ارزش 80 میلیون ریال، در غفلت طلا فروش طلاجات وی را سرقت و متواری شده بود در اقدام به موقع ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت 80 میلیون ریالی طلا از یک مغازه طلا فروشی بلافاصله به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

وی در بیان اظهارات صاحب مغازه طلافروشی افزود: سارق به بهانه خرید طلا وارد مغازه شد و از طلافروش تعدادی گردنبند در خواست کرد، دقایقی بعد متهم دوگردنبند را انتخاب کرد و در موقعیتی مناسب از غفلت مغازه دار سوء استفاده کرده و با برداشتن طلا از مغازه فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران به محض شنیدن اظهارات فرد مالباخته وارد عمل شدند و طی تحقیقات انتظامی با شناسایی دقیق و اجرای عملیات حساب شده سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: از سارق طلافروشی دو رشته گردنبند طلا به همراه یک تیغه سلاح سرد، کشف شد که در بازجویی‌های ماموران مشخص شد وی با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده که متهم ردیف دوم شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

وی در ادامه سهم شهروندان در تولید، حفظ و تحکیم امنیت و آرامش را توجه جدی به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی اعلام کرد و از طلافروشان خواست هنگام برخورد با مشتری بیش از پیش دقت داشته باشند و در صورتی که فردی رفتار مشکوکی داشت و زیور آلات متعددی را طلب کرد، باید با احتیاط بیشتری با او برخورد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مغازه‌های طلافروشی باید به سیستم امنیتی مجهز باشند، تصریح کرد: باید درب طلافروشی‌ها از درب‌های ضدسرقت باشد تا امکان سرقت کاهش یابد و طلا فروشان با افزایش سیستم امنیتی از وقوع سرقت‌های احتمالی جلوگیری نمایند. 

 

 اخبار حوادث - مردم سالاری