اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد



 اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی, بازنشستگان

با دستور مستقیم رییس جمهور حقوق بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می شود.

به گزارش ایسنا،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کلیه بازنشستگان کشوری می توانند از صبح جمعه با مراجعه به بانک ها حقوق اسفندماه خود را برداشت کنند.

وی گفت: با دستور صریح رئیس جمهوری، کمیته ای ویژه با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل و راهکارهای لازم جهت تامین کسری موجود اندیشیده شد.

 

اخبار اجتماعی  -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری تکمیل تر شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واریز کمک هزینه عائله مندی به حساب بازنشستگان کشوری



واریز کمک هزینه عائله مندی به حساب بازنشستگان کشوری

واریز کمک هزینه عائله مندی به حساب بازنشستگان کشوری

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از واریز کمک هزینه عائله مندی و اولاد به حساب بازنشستگان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایراندخت عطاریان با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری از اوایل هفته جاری کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان مربوط به فروردین ماه را به صورت علی الحساب به حساب بانکی بازنشستگان کشوری واریز کرده است ، گفت پیش از این کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان را دستگاههای اجرایی پرداخت می کردند اما برخی از دستگاهها این کار را بعضا با تاخیر انجام می دادند.

وی افزود: به همین علت از ابتدای سال جاری با مساعدت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعتبار این کمک هزینه دراختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفت و پرداخت آن از اوایل هفته جاری به صورت علی الحساب برای بازنشستگان آغاز شد.

عطاریان اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان از تمامی دستگاههای اجرایی در خواست می گردد هر چه سریعتر اطلاعات مربوط به عائله مندی و اولاد بازنشستگان را از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری تکمیل کنند.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان در اردیبهشت ماه بر اساس اطلاعات وارد شده از سوی دستگاههای اجرایی همراه با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد./مهر