اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضوردرراه‌پیمایی۲۲بهمن



 

 

راهپیمایی

 

فراكسیون اصولگرایان: حضور در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محكم به فریب‌كاری آمریكا و انگلیس است




۲۲ بهمن آخرین فرصت موسوی و كروبی برای نشان دادن التزام خود به قانون اساسی و راه امام است/ دیگر ژست‌های امپریالیستی آمریكا و سلطه‌طلبی غرب و شرق جایگاهی در بین ملت‌ها ندارد.

فراكسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راه‌پیمایی روز ۲۲ بهمن اعلام كرد كه اساس حركت ۲۲ بهمن امسال، مودت و برادری ملت با یكدیگر و قهر انقلابی نسبت به ماجراجویان و شیطنت‌ آمریكاست.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه فراكسیون اصولگرایان مجلس درباه ۲۲ بهمن بدین شرح است:

بهمن یادآور انقلابی عظیم در صحنه سیاسی زمان بود كه معادلات متعارف بین‌المللی را در دسته بندی قطب‌های قدرت به هم ریخت و پرچمدار عدالت اسلامی و دفاع از محرومان گردید، كاخ ستمگران را به لرزه انداخت و ندای اسلام ناب محمدی را در جهان به جریان درآورد. از ابتدا پاسخ « نه»‌به دیكتاتوری شرق و غرب داد تا مسلمانان نفس تازه‌ای بكشند و بر مبنای سنت الهی جایگاه خویش را دریابند.

بی‌شك رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و یاران او توانستند منظومه‌ای جدید از تفكر سیاسی را به ملت‌ها عرضه نمایند و ملت عظیم الشان ایران در این راه نقش پیشرو داشت و با همت بلند و ایثار جان جوانان خویش، این بنیان الهی را استوار نمود.

اینك بعد از ۳۱ سال از حركت توفنده انقلاب اسلامی، شاهد گام‌های بلند ملت ایران و ملت‌های ستم كشیده عالم هستیم، دیگر ژست‌های امپریالیستی آمریكا و سلطه طلبی غرب و شرق جایگاهی در بین ملت‌ها ندارد و تئوری‌های آشفته آمریكا در مانع تراشی برای انقلاب چنان در هم ریخته شده كه تلاش امروز آنان جمع و جور كردن آبرومندانه سربازان خود در كشور گشایی‌های خیالی است.

با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و پایداری ملت بزرگ ایران، در دهه اخیر، كه آمریكا مجددا خیز دروغین مدیریت جهانی را با سلطه‌گری نظامی برداشته بود تا دیكتاتوری جهانی جدید برپا كند، به مسلخ كشیده شد و رفتارهای سبعانه آنان در لبنان، عراق، فلسطین، افغانستان و موضوع هسته‌ای به بن‌بست رسید.هر‌چند آمریكا و هم‌پیمانان غربی آن، همچنان به دنبال سنگ اندازی در مسیر انقلاب اسلامی و ماجراجویی در منطقه هستند كه نمونه آن را در محاصره ناجوانمردانه غزه، دخالت‌های فریبكارانه در مسایل سیاسی پس از انتخابات ایران و پیشنهادات عوام فریبانه در مسئله سوخت هسته‌ای ایران می‌توان یافت.

فراكسیون اصولگرایان مجلس با بهره‌گیری از تجربه‌ انقلابی ملت، مطمئن است دستاوردهای مهمی كه ملت در مسیر انقلاب یافته است با طرح‌های كودكانه امریكا در موضوع هسته‌ای، تغییر نخواهد یافت و استقامت در این راه بود كه ایرانیان را صاحب تكنولوژی هسته‌ای نمود و همین ویژگی بالندگی آینده ملت را در بر خواهد داشت و به آمریكا هشدار می‌دهد با سیاست‌های غلط گذشته به پرونده‌ی هسته‌ای ایران سرك نكشد كه مبنای اصولی ملت در این پرونده رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

پس از انتخابات جدای از دغل كاری آمریكا و انگلیس و برخی كشورهای غربی، اشتباهات عده‌ای از افراد موثر در انتخابات هزینه‌هایی را بر ملت تحمیل نمود. اینك پس از گذشت نه ماه از موضوع انتخابات، به فضل الهی ملت همه ابعاد ماجرا را دریافته‌اند و دیگر مجالی برای ماجراجویان فراهم نیست، فراكسیون اصولگرایان مجلس به آقایان موسوی، كروبی اعلام می‌دارد پیام ملت را در نهم دیماه درك نموده و به ملت بپیوندید و با طرح موضوعات ناصواب فرصت برای شیطنت كشورهای سلطه گر فراهم نكنید. ۲۲ بهمن آخرین زمان آزمون شماست كه التزام خود را به قانون اساسی وراه امام نشان دهید.

فراكسیون اصولگرایان مجلس، عموم ملت بلند مقدار ایران را به راهپیمایی استوار ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید تا با حضور انقلابی خود، پاسخ محكم به فریب كاری آمریكا و انگلیس بدهند كه آمریكا به تعبیر امام، شیطان اكبر است و با حركت انقلابی همه ملت دچار فروریختگی می‌گردد.

اساس حركت ۲۲ بهمن امسال، مودت و برادری ملت با یكدیگر و قهر انقلابی نسبت به ماجراجویان و شیطنت‌ آمریكاست و با توكل بر خداوند و همدلی خود راه را بر ستم آنان ببندید كه "مكروا و مكرالله و الله خیرالماكرین "

 

 

 



ویدیو مرتبط :