اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حشره مصنوعی؛ جاسوس رژیم صهیونیستی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک منبع امنیت فناوری اطلاعات روز دوشنبه فاش کرد یگان های مقاومت فلسطین به تازگی چندین حشره جاسوسی (حشره مصنوعی) که حجم شان کوچکتر از یک گنجشگ کوچک است در نوار غزه کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این منبع به پایگاه امنیتی « المجد » وابسته به جنبش حماس گفت: « رژیم صهیونیستی از این فناوری برای رصد کردن تحرکات عناصر مقاومت با هدف کشف محل اختفای نظامیان اسیر این رژیم در غزه استفاده می کند.»

وی افزود این پشه های جاسوسی برای رصد کردن مناطقی که نیروهای مقاومت در آن تردد می کنند به کار گرفته می شوند به امید این که محل اختفای نظامیان اسراییلی مشخص شود یا حداقل به سر نخی دست یابند.

به گفته این منبع ، اگر از دور مشاهده شود این حشره های مصنوعی تنها شبیه یک پرنده عادی کوچک به نظر می رسند ولی در واقع دستگاه جاسوسی ساخت آمریکاست و دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از آن برای جاسوسی استفاده می کنند.

این حشرات مصنوعی دستگاه هایی برای تعیین موقعیت های جغرافیایی ( جی پی اس ) از طریق ماهواره در اختیار دارند و قادر هستند علائمی از طریق بی سیم منتشر کنند ، می توانند پرواز کنند و می توانند مانند گنجشک و پشه از طریق روزنه های کوچک به داخل ساختمان های مختلف نفوذ کنند. این حشرات مصنوعی از راه دور و از مرکز کنترل از طریق ماهواره ها هدایت می شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این حشرات مصنوعی جستجو ، رصد و هدف قرار دادن شخصیت های مخالف و دشمن در مرکز شهرها و مناطق مسکونی و انتقال اطلاعات است. این اشیاء مصنوعی همچنین می توانند مواد منفجره را کشف و برای منفجر کردن آن ها تلاش کنند ، به هدف نزدیک شوند با شلیک گلوله آن را از بین ببرند یا این که خود را در هدف منفجر کنند.

ارتش آمریکا به تازگی از هواپیماهای بدون سرنشین بسیار کوچکی ( پرنده های کوچکی ) خبر داد. ویژگی این پرنده های کوچک مسلح شدن آن ها به سلاخ مرگبار است و بدون این که شناسایی شوند ماموریت های مهمی انجام می دهند. نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد این تجهیزات از سال 2015 آماده فعالیت و ایفای نقش خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی « الرساله نت » از اراضی اشغالی فلسطین ، ارتش آمریکا اکنون در حال بهینه سازی مجموعه ای از دستگاه های جاسوسی بسیار کوچک شبیه پرندگان و حشرات بالدار موسوم به « Micro Air Vehicles » ( دستگاه های پرنده کوچک ) است.
اخبار بین الملل - صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
اختلاف در رژیم صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور کیفر خواست برای ۱۵ جاسوس آمریکا و رژیم صهیونیستی



 

 

 

صدور کیفر خواست برای ۱۵ جاسوس آمریکا و رژیم صهیونیستی

 

 

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده های بیمه ایران، طلبه های آمر به معروف، تعاونی برق تهران، صدورکیفرخواست برای ۱۵جاسوس، نامه اعتراض به دولت آلمان در مورد فعالیت گروهکی به نام حاج احمدی و ... توضیح داد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جعفری دولت آبادی صبح سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید دادسرای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به زودی کیفرخواست بخشی از متهمان پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی صادر و خبرهای خوشی به مردم اطلاع داده می شود.

وی در مورد آ خرین وضعیت پرونده علی خلیلی و فروزش دو روحانی مضروب آمر به معروف و ناهی از منکر گفت: کیفر خواست پرونده علی خلیلی ۲۰ آذرماه صادر و به دادگاه رفت و پرونده فروزش در بخش نابینایی چشم به کیفری استان رفته و در بخش توهین به وی متهم پرونده به یک سال حبس و جزای نقدی محکوم شد.

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده بیمه ایران گفت: این پرونده به علت نقص دوباره به دادسرا ارجاع شد ولی با زحمات زیادی نقص پرونده برطرف شده و به زودی به دادگاه می رود.

جعفری دولت آبادی از صدور قرار مجرمیت برای متهمان پرونده تعاونی برق تهران خبر داد و افزود: این پرونده تا پایان آذر ماه به دادگاه می رود.

این مقام عالی قضائی پایتخت از صدور کیفرخواست ۱۵ جاسوس که سال گذشته دستگیر شده بودند خبر داد و افزود: این افراد با آمریکا و انگلیس ارتباط داشته و اطلاعات جدید مربوط به این پرونده به زودی منتشر می شود.

جعفری دولت آبادی در مورد شکایت شهرداری تهران از انگلیس در مورد قطع درختان باغ قلهک گفت: در این پرونده از مجاری قانونی استعلام هایی کرده ایم که در حال بررسی است.

وی از ارسال نامه اعتراض آمیز به دادستان آلمان خبر داد و افزود: این اعتراض مبنی بر فعالیت گروهکی به نام حاج احمدی است که بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت داشته و در این کشور حضور دارد.

دادستان تهران در مورد پرونده تخلف برخی از مدیران استانداری تهران گفت: پرونده در حال تحقیق و بررسی است. همچنین پرونده حضور گروهی از دانشجویان در سفارت انگلیس هم در حال بررسی است..../خبرگزارى مهر