اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حسادت به فرزند یک ساله جنایت آفرید/ ناپدری حیوان صفت بازداشت شد + عکس



اخبار,اخبارحوادث , حوادث  روز

یک مرد اهل " مریلند امریکا " پسر همسر خود را به قتل رساند .

  آقای " اوسمی سسای " 28 ساله در به اتهام قتل یک پسر بچه یک ساله بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت یک تماس در حدود ساعت 10/30 صبح که  خبر از وجود یک کودک بی هوش می داد خود را به محل جنایت که خانه آنها واقع در " ریوردال " بود رساندند و با کودک بی هوش مواجه شد .

قربانی " احمد جالوح" پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد .

نتایج حاصله از کالبد شکافی و گزارش پزشکی قانونی نشان داد که " احمد " براثر چندین جراحت داخلی که گفته می شود تصادفا رخ نداده و عمدی است جان خود را از دست داد .برهمین اساس پلیس ناپدری این قربانی کوچک را مضنون به قتل بازداشت کرد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " سسای " که با مادر قربانی یک رابطه عاشقانه خوب داشت و به تازگی با او ازدواج کرده بود،پسر او را مانع بین آنها می دانست و به حضور او حسادت می کرد صبح روزی که همسرش به منظور رفتن به سر کار " احمد " را برای نگهداری به او می سپارد ، این جنایت کار از موقعیت استفاده کرد و با تکان های شدید باعث جراحت و خونریزی مغزی در کودک شد .

" سسای " جنایت کار چند ساعت بعد از اینکه همسرش خانه را ترک کرد با پلیس تماس گرفت و خبر از بیهوش شدن قربانی داد و ادعا کرد که پس از 20 دقیقه رها کردن او در اتاق خوابش وقتی به اتاق برگشت او را بیهوش یافت .

"سسای " که براثر گزارش پزشکان مبنی بر وقوع جنایت و خشونت خانگی مضنون به قتل است در بازداشت به سر می برد و در دادگاهی که بزودی برگزار می شود ، محاکمه خواهد شد .

 اخبار  حوادث  -باشگاه خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
تجاوز به دختر 2 ساله توسط ناپدری سنگدل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر بچه 9 ساله ناپدری شیطان صفت را لو داد + عکس



اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز به دختر

دختر 9 ساله اهل " امریکا " که مورد تعرض همسر مادرش قرار گرفت در دادگاه او را لو داد.

 دختری 9 ساله اهل " فلوریدا " شجاعانه بر علیه پدرحیوان صفتش مبنی بر تصدیق تعرض به او در سن 6 سالگی شهادت داد .

براساس گزارش پلیس آقای " اوئین کاردونا " 28 ساله در 22 می 2013 به دختر خوانده ی خود که فقط 6 سال داشت به طور بی رحمانه تعرض کرد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد هنگامی که این قربانی کوچک که نامش برده نشد از مدرسه به خانه برگشت و در محیط خانه‌ای که مادرش حضور نداشت خود را تنها حس کرد به اتاق خود رفت و برای انجام تکالیف مدرسه خود را مشغول کرد که در این هنگام " کاردونا " شیطان صفت او را به زور از اتاقش بیرون کشید و به اتاق مادرش برد و به او تعرض کرد به طوری که از اعمال و حمله وحشیانه او، این قربانی متحمل درمان به مدت یک ماه در بیمارستان شد .

پلیس در ادامه افزود ؛ وقتی مادر به خانه برگشت و دخترش را غرق در خون بر روی تختش دید سریعا با پلیس تماس گرفت و در گزارش خود به پلیس گفت : فکر کنم همسرم دخترم را مورد اذیت و آزار قرار داده است .

مادر کودک همچنین افزود هنگامی که از " کاردونا " پرسیدم که چه اتفاقی افتاده او ادعا کرد که در این باره چیزی نمی داند .

" کاردونا " که دخترک را تهدید به مرگ کرده بود توانسته بود از این اتهام فرار کند اما پس از اعتراف دختر و گواهی دادن بر این جنایت " کاردونا " در دادگاه به 7 مورد تعرض و اذیت و آزار محکوم شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران