اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرفهای نکونام دور از معرفت بود


استقلال در عجیب ترین شرایط این سالهاست. آنها روز به روز بیشتر از بازیکنان شاخص خالی می‌شوند ؛ آنهم در اوج رقابتهای لیگ که قاعدتاً تیم باید به دنبال تقویت خود باشد .

ورزش سه: استقلال در عجیب ترین شرایط این سالهاست. آنها روز به روز بیشتر از بازیکنان شاخص خالی می‌شوند ؛ آنهم در اوج رقابتهای لیگ که قاعدتاً تیم باید به دنبال تقویت خود باشد .
 
مصاحبه بحث برانگیز سایت گل با ستار همدانی مربی استقلال و یار همیشگی امیر قلعه نوعی را بخوانید.

شرایط استقلال چطور است؟

با همه برنامه ریزی هایی که می شود ما همچنان کار خودمان را می کنیم . لطف خدا هم شامل حال ما شده است و می بینید که تا اینجای کار به اهدافمان رسیده ایم.

درایت قلعه نوعی و تلاش بازیکنانمان سپری محکم در مقابل حملات برخی از دشمنان استقلال است.

علت جدایی گروهی بازیکنان استقلال چیست ؟

این جدایی ها و این اتفاقات اخیر از شروعش که جدایی فرهاد بود همه یک جورهایی ناخواسته بوده است و نمی توان گفت مشکل از کجا بوده است،اما در مورد فرهاد باید بگویم که اگر می ماند خیلی کمک می کرد و خود امیرقلعه نوعی هم با ایشان صحبت کرد اما فرهاد می خواست برود.در مورد پژمان هم که داستانش مشخص بود،پژمان مهره تاثیر گذاری بود اما خب رفت و جدایی پژمان بیش از دیگران به ما ضربه زد.در مورد جواد هم باید بگویم ایشان بازیکن بزرگی است و کاپیتان تیم ملی است اما خب ما 3بازیکن در پست ایشان داشتیم و می توانستیم جایگزین جواد را پیدا کنیم.اما امروز با جدایی آندو واقعاً ضربه سختی است برای ما اما خب باید بگویم تفکر قلعه نوعی همیشه بر این بوده است که بازیکن باید پیشرفت کند و مخالف پیشرفت بازیکن نبوده است.... قلعه نوعی اعتقاد دارد بازیکن باید تامین شود و آینده زن و بچه اش را تامین کند.

مصاحبه جواد نکونام را خواندید ؟

جواد بازیکن بزرگی است اما اگر مشکلی بود باید همان مقطع می گفت نه اینکه الان رفته و این حرفها را می زند.جواد ادعا دارد که استقلالی است و نباید در این مقطع این حرفها را می زد.جواد باید دندان روی جگر می گذاشت تا به استقلال ضربه نخورد.در اینکه جواد بازیکن بزرگی است و کاپیتان تیم ملی است شکی نیست اما نباید یادش برود روزی که آمد قلعه نوعی چه قدر پشتش در آمد . حتی روی سکوها حرفهایی زده شد که باز هم امیر قلعه نوعی پشت جواد ایستاد و خودش جواب سکوها را داد.جواد نباید یادش برود روزهایی را که بدنش هم آماده نبود و امیر کمکش کرد .اوبه خاطر تیم باید تو داری می کرد.

اول فصل هم امیر دودل بود که جواد را بردارد اما خب اتفاقاتی افتاد که جواد ماند و ما هم خوشحال شدیم. اما این نمی شود قلعه نویی یک روز بد شود و روز دیگر خوب .این درست و حرفه ای نیست،جواد می داند باشگاه استقلال در این مدت چه مشکلاتی داشته است اما ما همیشه مشکلاتمان را درون خود خانواده استقلال حل کردیم.حرفهای جواد دور از معرفت بود.

چرا امیر قلعه نوعی این هم دشمن دارد؟

امیر آدم موفقی است و کارنامه اش مشخص است اما این را بدانید اگر همه طرفدار امیر بودن یک جای کار غلط بود،امیر آدم سالمی است و طبیعتاً دشمن هم دارد.

اما خدا امیر را دوست دارد و این را موفقیت های امیر ثابت می کند.

موضوع بنر ناصرحجازی هم حاشیه دیگر تیم شما بود ...

این هم از شیطنت بعضی از آدمها است که دشمن امیر و استقلال هستند و خودشان را پشت نام مرحوم ناصر حجازی پنهان کرده اند،مگر می شود کمپی که نامش ناصر حجازی است بنر مرحوم حجازی آنجا نباشد؟ خدا شاهد است فردای آن روز امیر قلعه نوعی دستور داد که عکس مرحوم حجازی را در جلوی دفترش نصب کنند و اگر بیایید این تصویر را میتوانید ببینید.


ویدیو مرتبط :
معرفت استقلالی+جواد نکونام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صفحه نخست روزنامه های ورزشی 93.11.15 / دور جدید دعوای قلعه نویی و نکونام



 

بازی امروز استقلال و سایپا، جشن تولد مهدی رحمتی، فسخ قرارداد قوچان نژاد در کویت، معمای کی روش و نیمکت تیم ملی و منتفی شدن جذب ضرغام اسماعیل در پرسپولیس از عناوین روزنامه های ورزشی است

 روزنامه  ابرار ورزشی 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

روزنامه خبر ورزشی 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

 

روزنامه شوت 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

 

روزنامه گل 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

 

روزنامه  استقلال 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

 

روزنامه پیروزی 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

 

روزنامه هدف 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

 

روزنامه خراسان ورزشی 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

 

روزنامه ایران ورزشی 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی

 

روزنامه نود 93.11.15

اخبار,اخبارورزشی, روزنامه های ورزشی