اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حراج دوباره شماره‌های رند همراه اول آغاز می‌شود



اخبار,اخباراجتماعی ,حراج شماره‌های رند

مدیرکل فروش همراه اول از آغاز مجدد فروش شماره‌های رند و مناسب خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی از حراج شماره‌ها آگاه شوند و برای خرید اقدام کنند. شماره‌ها طبق قیمت پایه کارشناسی نرخ گذاری و در حراج کشف قیمت می‌شود.

مهدی غیناقی در گفت‌وگو با فارس، از برنامه همراه اول برای حراج شماره‌های رند خبر داد. مدیرکل فروش همراه اول افزود: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سال 93 دستورالعملی با نام فروش شماره‌های رند (مرتب) و مناسب به تصویب رساند که پس از ابلاغ این مصوبه، لازم بود مکانیزم‌ها و زیرساخت‌ها برای واگذاری شماره‌های رند (مرتب) و مناسب تلفن همراه آماده می‌شد.

وی درباره روال و چگونگی فروش، توضیح داد: طبق آیین‌نامه‌ای که برای این منظور در شرکت ارتباطات سیار تدوین شده، متقاضیان به صورت اینترنتی می‌توانند از موضوع حراج شماره‌های رند آگاه شوند و به صورت آنلاین برای خرید این شماره‌ها اقدام کنند.

غیناقی ادامه داد: شماره‌ها طبق قیمت پایه کارشناسی نرخ گذاری می‌شوند و در حراج شماره کشف قیمت می‌شود و به بالاترین قیمت فروخته خواهد شد.

مدیرکل فروش همراه اول خاطر نشان کرد: آیین‌نامه، ضوابط و زیرساخت‌‌های فنی در همراه اول آماده شده و تست‌های سیستمی نیز انجام شده است که پس از اخذ تائیدیه اجرایی و هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیممرحله جدید واگذاری شماره‌های شماره‌های رند (مرتب) و مناسب همراه اول به زودی اجرایی خواهد شد.

 

 اخبار اجتماعی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
آموزش شماره گیری شماره های رند حروفی (اندروید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش شماره‌های رند دائمی و اعتباری؛حراج دوباره شماره های رند موبایل



 

 

فروش شماره‌های رند دائمی و اعتباری؛حراج دوباره شماره های رند موبایل

 

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران از حراج دوباره شماره های رند موبایل که چندی است مزایده فروش آن متوقف شده در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، تا سال ۸۱ سیمکارتهای دائمی دارای شماره های رند شرکت ارتباطات سیار در قرعه کشی اعطای سیمکارتهای ثبت نامی در کنار شماره های عادی قرار می گرفت و به مشترکان فروخته می شد اما از این سال به بعد شرکت مخابرات ایران تصمیم به نگهداری این شماره ها و فروش آن به صورت مزایده گرفت.

از سال ۸۵ تا پایان سال ۸۷ اپراتور همراه اول حدود ۱۵ دوره مزایده برای فروش شماره های رند و مرتب موبایل برگزار کرد که در اولین دوره آن در مهرماه سال ۸۵ ، براساس اعداد و ارقام ارائه شده با فروش ۵۰۰ سیم کارت، بیش از ۶۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

حدود دو سال است که فروش شماره های رند و مرتب همراه اول به دلیل بحث خصوصی سازی مخابرات ایران و نیز عرضه سهام همراه اول در فرابورس متوقف شده است اما وحید صدوقی مدیرعامل این شرکت در گفتگو با خبرنگار مهر، از شروع مجدد فروش شماره های رند موبایل خبرداد و گفـت : بزودی شرایط فروش این شماره ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه فروش شماره های رند موبایل همراه اول تصریح کرد که به جای مزایده شماره های رند ، برنامه هایی برای حراج این شماره ها در نظرگرفته شده که به طور قطع امسال اجرایی می شود.

صدوقی با بیان اینکه شماره های رند همراه اول در دو نوع دائمی و اعتباری به تالار حراج می رود اضافه کرد: البته برخی شماره های رند و مرتب همراه اول در طرح گلچین که به مشترکان امکان انتخاب شماره موردنظر خود را می دهد به فروش رفته است.

به گزارش مهر ، مسئولان شرکت مخابرات ایران پیش از این نیز از بازنگری در مزایده شماره های رند و مرتب همراه اول و حراج این شماره ها به جای مزایده خبر داده و اعلام کردند که در این دوره از عرضه شماره های رند ، شماره های منحصر بفردی همچون ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ که تا پیش از این در لیست فروش قرار نداشت نیز حراج می شود.

شماره ۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ گران ترین شماره رند همراه اول بوده که به قیمت ۵۷ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان در مزایده به فروش رفته است. همچنین در دوره های مختلف از برگزاری این مزایده، شماره های ۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ به قیمت حدود ۴۴ میلیون تومان و شماره ۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ به قیمت حدود ۴۳ میلیون تومان فروخته شده و شماره ۰۹۱۲۲۳۴۵۶۷۸ نیز با قیمت حدود ۱۲ میلیون تومان به فروش رفته است.... / خبرگزارى مهر