اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه سفر استانی رئیس جمهور: انتقاد از صدا و سیما / تجربه کشاورز بودن روحانی



اخبار,- حاشیه سفر استانی رئیس جمهور


اخبار سیاسی - حاشیه سفر استانی رئیس جمهور: انتقاد از صدا و سیما / تجربه کشاورز بودن روحانی

این فرد با انتقاد از صداوسیما به دلیل نشان ندادن چهره واقعی کشاورزان، گفت: در بحث در نظر گرفتن حقوق شهروندی، شاهد هستیم که دستگاهی همچون صداوسیما وقتی می‌خواهد که یک برنامه طنز بسازد از یک کشاورز با لباس خاص او استفاده می‌کند. این در حالی است که 90 درصد مسئولان ما کشاورززاده‌اند.

در دیدار رئیس‌جمهور با نمایندگان روستاییان و عشایر استان چهارمحال و بختیاری، نماینده قشر کشاورزان این استان از صداوسیما انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از سخنرانی حسن روحانی در دیدار با نمایندگان روستاییان، عشایر و کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری، نمایندگانی از این قشر طی سخنانی مطالبات و مشکلات خود را مطرح کردند.

در این نشست از نابرابری فرصت‌های آموزشی برای فرزندان عشایر، از دست رفتن مراتع و نبود آب آشامیدنی در استان سخن به میان آمد و هرکدام از نمایندگانی که موضوعات موردنظر خود را مطرح کردند، طی چهار دقیقه از مشکلات و مطالباتشان سخن گفتند.

نماینده جامعه کشاورزی این استان ضمن اینکه این موضوع را مورد توجه قرار داد که رئیس‌جمهور، خود کشاورزی را تجربه کرده است، حضور وزیری همچون حجتی در بخش کشاورزی را قابل تقدیر دانست و گفت که این وزیر، استان چهارمحال و بختیاری را مثل کف دست می‌شناسد.

وی با طرح این پرسش که "آیا فرزند من نیز همچون من کشاورزی را ادامه خواهد داد و کشاورز باقی می‌ماند؟" گفت:‌ به نظر من این طور نخواهد بود؛ چراکه لازم است بخش کشاورزی جذاب شود و بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

این فرد با انتقاد از صداوسیما به دلیل نشان ندادن چهره واقعی کشاورزان، گفت: در بحث در نظر گرفتن حقوق شهروندی، شاهد هستیم که دستگاهی همچون صداوسیما وقتی می‌خواهد که یک برنامه طنز بسازد از یک کشاورز با لباس خاص او استفاده می‌کند. این در حالی است که 90 درصد مسئولان ما کشاورززاده‌اند.

در این نشست همچون دیگر نشست‌های انجام شده در طول این سفر به نوعی به تونل گلاب اشاره شد و این موضوع عنوان شد که آب آشامیدنی استان را هرکجا که می‌خواهند ببرند اما باید برآوردهای لازم در این زمینه صورت بگیرد و تجدیدنظری درباره این تونل مخرب و غیرکارشناسی انجام شود.

در این برنامه همچنین رحیم عدنانی از خوانندگان شهرکرد در وصف عشایر این منطقه با زبان محلی و لباس بختیاری قطعه‌ای را مقابل رئیس‌جمهور اجرا کرد.

همچنین در این مراسم از استاندار چهارمحال و بختیاری که مردمش آن را سرزمین برف و آئینه و آفتاب می‌نامند تقدیر و این موضوع عنوان شد که قاسم سلیمانی - استاندار - به مسائل مبتلابه موجود آشناست. 

اخبار سیاسی  - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی رئیس جمهور در سفر استانی به خوزستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه های سفر رئیس جمهور؛ گلایه های مردم قرچک از احمدی نژاد



 

 

 

حاشیه های سفر رئیس جمهور؛ گلایه های مردم قرچک از احمدی نژاد

 

رئیس جمهور ساعاتی پیش در راستای دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت وارد شهرستان ورامین شد که این سفر حاشیه هایی نیز به همراه دارد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، تمام شهرستان ورامین از صبح تا به حال در تدارک استقبال از رئیس جمهور بوده و در این میان اتوبوسهای شهری نیز مشغول ارائه خدمت بودند.

جمعیت مردمی در میدان امام خمینی(ره) ورامین واقع در مرکز شهرستان برای استقبال از محمود احمدی نژاد و هیئت همراه حاضر شدند و این جمعیت شامل اقشار مختلف مردم، مسئولان، پرسنل ادارات، دانش آموزان، فرهنگیان، بسیجیان، کسبه و ... بودند.

ماشینهای راهنمایی و رانندگی، آمبولانسهای هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در میدان امام خمینی(ره)، میدان رازی و روبروی ورزشگاه تختی مستقر هستند.

نیروی خدمتگذار پلیس نیز همچون همیشه برای حفظ نظم و امنیت در بین مردم حاضر شده است.

گلایه مردم قرچک از رئیس جمهور

مردم بخش قرچک در دور چهارم سفر هیئت دولت به شهرستان ورامین از رئیس جمهور خود گلایه مندند زیرا فقط در سفر اول خود و در دوره نمایندگی حسین نوش آبادی نماینده سابق مردم شهرستان ورامین در مجلس شورای اسلامی بود که دکتر محمود احمدی نژاد به دعوت وی به شهر قرچک رفت اما در سه سفر بعدی رئیس جمهور که نماینده و مسئولان شهرستان ورامین تغییر کردند فقط در شهر ورامین حضور یافته که این موضوع، موجبات گله مندی مردم قرچک را به وجود آورده است و این مورد به خبرنگاران نیز انتقال داده می شود.

۲۰ سال بلاتکلیفی ساکنان کمربندی شرقی قرچک

"۲۰ سال بلاتکلیفی ساکنان کمربندی شرقی قرچک" یکی از بنرهاست که در مسیر عبور احمدی نژاد در دست مردم بود.

نکته قابل توجه در این میان، این است که هیچ پرچم و یا نشانه استقبال در جمعیت مشاهده نمی شود.

هنرمندان و تئاتریهای شهرستان پیگیر فرهنگسرای هبه شده ورامین

جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان ورامین در سفر چهارم احمدی نژاد به ورامین خواستار ملاقات حضوری با رئیس جمهور و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برای پیگیری ماجرای فرهنگسرای هبه شده ورامین هستند.

آنها طوماری با امضاهای متعدد هنرمندان و تئاتریهای شهرستان که اکثر آنها صاحب عناوین و جوایز استانی و کشوری هستند آماده کرده اند تا به رئیس جمهور بدهند تا شاید گشایشی در خصوص کمبود سرانه فرهنگی این شهرستان شود.

ورود رئیس جمهور به میدان امام خمینی(ره) شهر ورامین ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه بود.

احمدی نژاد با یک لندرور سفید رنگ در میان مردم حاضر شد و نامه های مردمی نیز در حال جمع آوری است..../ مهر